Forummet er tilbage!

Her vil nyheder og forskellige andre informationer stå opført, heriblandt forummets regelsæt.
Husk at læse reglerne før du opretter et indlæg!

Redaktør: Kristian

Forummet er tilbage!

Indlægaf Anders » lør jan 28, 2006 3:23 am

Hej allesammen!

Så er Volvosnak.dk tilbage, og vi håber at det kommer til at køre bedre denne gang. Vi glæder os til at få gang i forummet, og som altid er det vores ønske at I skal hjælpe os med at blive et rigtig godt og brugbart forum.

Til tidligere brugere må jeg desværre beklage at jeres profiler ikke kunne reddes. En kommunikationsbrist førte til at databesen blev slettet, så vi må starte på en frisk. Jeg håber at folk igen vil tage sig tid til at registrere sig, så de kan nyde de fordele det giver.

Med Venlig Hilsen
Anders B. Worm
Administrator
Brugeravatar
Anders
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Gadbjerg, Danmark

Volvoreklamer 1950 og 60'erne

Indlægaf volvoreklame » søn maj 17, 2009 18:52 pm

Hej

Jeg er lidt ny her, og vil gerne have lidt hjælp fra jer :-)

Jeg er interesseret i varevognsreklamer fra 50'erne og 60'erne. Er der nogle, der ligger inde med billeder fra denne periode fra volvovarevogne :-) eller andre mærker - det ville være meget fint :-)

venligste hilsner
Peter
volvoreklame
Ny bruger
Ny bruger

Re: Volvoreklamer 1950 og 60'erne

Indlægaf Ingemann » søn maj 17, 2009 22:22 pm

[quote="volvoreklame"]Hej

Jeg er lidt ny her, og vil gerne have lidt hjælp fra jer :-)

Jeg er interesseret i varevognsreklamer fra 50'erne og 60'erne. Er der nogle, der ligger inde med billeder fra denne periode fra volvovarevogne :-) eller andre mærker - det ville være meget fint :-)

venligste hilsner
Peter[/quote]

Hej :)

Jeg tror, det ville være en god idé at lave en længere beskrivelse af, hvad du specifikt leder efter under "Frit Forum" eller evt. hvis vi købe noget specifikt, under "Køb og Salg".

Men velkommen til i hvert fald!
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Tilbage til Generelle oplysninger - Forummet er blevet opgraderet!