Uheldig oplevelse med værksted

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Uheldig oplevelse med værksted

Indlægaf Kingo » ons dec 11, 2013 19:48 pm

Ahem - det er 2 vidt forskellige problemstillinger. Hvis FDM juridisk ikke mener du har noget at komme efter så håber du vel ikke at de anbefaler dig at du kører en sagde ikke kan vindes? Forsikringsjura er en meget speget affære.
Hvis du forventer at FDM kører en sag for dig så tror jeg du har for høje forventninger ifht hvad du betaler for medlemsskabet.
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Vangede

Indlægaf PeterFrost » man dec 16, 2013 0:43 am

Jeg er enig med de andre, storm krogen er jo sådan kun til hvis BEGGE låse ikke er låst rigtigt. Så det er 100% deres skyld! de glemte at lukke motorhjelmen ordenligt. Bilia Gladsaxe glemte det på min da jeg fik ny forrude (1. Gang), opdagede det selv og hentede værkfører. Pinligt ! :twisted:
Peter F.
Volvo 855R '97 Aut. - "Ordnet" ;)
PeterFrost
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf rske » søn dec 22, 2013 12:42 pm

Er naturligvis enig med jer.

FDM mener at sagen er på vippen, men anbefalede at jeg gik til Ankenævnet for biler. Sagen er nu indbragt for nævnet og jeg afventer en afgørelse, selvom der kan gå måneder.
rske
Moderat bruger
Moderat bruger

Indlægaf gumle43 » lør maj 28, 2016 2:48 am

det godt nok en gammel tråd jeg lige faldt over her...hvad blev resultatet af sagen efterfølgende..?...umidelbart vil jeg mene at det er værkstedets ansvar...det skete jo i deres varetægt...de kan bare indrømme at de ikke fik lukket klapen ordenligt..haha Billede :D
gumle43
Ny bruger
Ny bruger

Foregående

Tilbage til Diverse