amazon med sænket tag og v8

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

amazon med sænket tag og v8

Indlægaf werth » tirs okt 14, 2008 17:48 pm

jeg overvejer at købe en amazon med sænket tag og v8 motor i fx. sverige..

1..kan det lade sig gøre at få den synet i dk?

2.. skal man bruge nogen form for dokumentation for at overebevise synmanden?..

3..har hørt det koster omkring 22000 i regafgift med v8 er rigtigt?

4..er der en ekstra regafgift hvis taget er sænket?

kan nogle hjælpe med nogle af mine spøgsmål ville jeg blive rigtigt glad..
werth

sænket tag og V8

Indlægaf Bronco » lør okt 18, 2008 23:51 pm

Hejsa lyder spændende, har selv V8 121 som Jeg skal igang med at have gjort køreklar igen her til vinter efter lang tids stilstand.
Der kører jo flere V8 Volvoer i DK så det er noget problem at få det synet.
Der kører også et par 140 serie som er tagsænket, så burde man også kunne få en 121 synet med denne modifikation. Jeg kan evt. sørge for kontakt til en af gutteerne med en af 140 Volvoerne.
Ang. afgift. så betalte Jeg selv kun 5300 dkr i 1980 men har godt hørt at det er blevet meget dyrere, men prøv at tage kontakt til anden bruger herinde (Scroeder) han er igang med et V8 projekt og Jeg mener han er blevet lovet en væsentlig lavere afgift.
Ang. køb af bil i Sverige, specielt så skal du sørge for at have fagmand med dig til besigtigelse(hvis du ikke selv er det) da det jo er forholdsvis nemt at få sådan nogen ombygninger godkendt derovre, er det min erfaring at der bliver fusket mere end der gør i DK og især hvad angår tagsænkningen er det jo enormt vigtigt at det er udført fagmæssigt korrekt.
Håber ikke Jeg har skræmt dig men tværtimod givet dig blod på tanden og hermed en opfordring til at spørge alt det du lyster.
Kig evt min V8 candyrøde 121 ud på Bilgalleriet.
Hilsen Niels
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
245 st car årg 77 projekt 3.0 aut
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 7080 Børkop

Tilbage til Diverse