har pt ingen billeder men har en knækket tandrem og den rustfri udstødning var solgt til enden person ellers komplet
står rigtig flot beige læder stue og aut gear, alt i el udstyr
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

gmtgmt skrev:Det er nok mere personlig holdning. men har ikke sagt at en 960er er billig at holde?
der kommer en del 850/70er hos mig privat og på arbejdet. der altid et eller andet galt med dem, de er forholdsvis dyre i dele iforhold til de gamle RWD volvoer. bære arme koster +1000kr, bremser er forholdsvis dyre da de har tit kalibere der hænger dog sker det også andre men syntes det ses noget tier på dem her. calibre koster +1200kr bremse for skal være orginale ellers er det bare noget lort og det koster stadig 2000kr dog 16" i forhold til 760kr + moms for bremser til min 95 960er. Kødben/ stabilisator stænger, Styrekugler og Sporestænger er næsten et most at skifte hver service. Tårnlejer og tårngummier for + bag. så kommer der trækaskel mancheter som også kommer jævnligt. hjullejer og jeg kan blive ved...
kan kun sige at det småting min 960er har kostet mig.
1 baghjuls leje
2 sporestynger (pga færsesl uheld)
toppaking.
3 sæt bremse klodser. (køre meget med trailer så er rimlig hård ved bremserne)
2x tandrem men skifter kun remmen og hjul hver anden gang. køre 45000km per rem.
1 gearkasse ophæng.
1 blæser motor + modstand
dog står den for at skal have ny bagpotte og skal have fundet hvorfor den går lidt lavt i tomgang ellers har den været meget pålidlig. jeg køre 75.000km om året!

hr-jp skrev:Klågem:
Der er ihvertfald et sted, hvor en 8½'er er billigere end en 940..... Jeg måtte bløde 75,- for den oliedækselspakning.... Hos Vestergård..... Og jeg gentager det gerne syvtifem

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster