Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Kragbak skrev:Men en V70 og også mindst 40.000kr. flottere end en S70 bare min mening

Kragbak skrev:Lige nøjagtigt, jeg synes også at s70 og 850 er en bil med en mindre prestige, vel også derfor prisen er meget mindre på dem.
Desuden er der mange flere biler der kan sammenlignes med en S70 end en V70. jeg ville nok ikke købe volvo hvis det skulle være sedan. Så laver de tyske mærker noget der er mere interessant.
Igen en subjektiv *. Hvorfor må man ikke skrive A N A L Y S E ??

Ingemann skrev:Faldt lige over den her:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=54918078
Godt nok en sedan, men læg lige mærke til km-tallet!

Duck skrev:husk lige at b230ft motoren i 98 kom med undersmøring af stempler.. jeg kørte med 234hk og 400nm i min 945 fra 98. den havde gået 300,000km og den sagde ikke en lyd forkert.. den har nu kørt over 400,000km ved nuværende ejer og yder stadig det samme.... og den står uden en rustklat og føles ikke slidt efter de km..

Duck skrev:husk lige at b230ft motoren i 98 kom med undersmøring af stempler.. jeg kørte med 234hk og 400nm i min 945 fra 98. den havde gået 300,000km og den sagde ikke en lyd forkert.. den har nu kørt over 400,000km ved nuværende ejer og yder stadig det samme.... og den står uden en rustklat og føles ikke slidt efter de km..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster