Kæmpe afgift på gulplade biler

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Indlægaf Hr. SmåSur » ons mar 18, 2009 18:05 pm

Jeg gentager her mit oprindelige indlæg som Shadows har fjernet trods han INGEN juridisk ret/bemyndigelse har til det!

Klågem skrev:Eller hvad med bleer. Hvorfor skal de være så dyre. Folk har brug for dem.

Det var da dagens mest ynkelige piveri der postes ovenfor! Mage til tude-tog skal man da lede længe efter!

Til dem der måtte huske The Muppet Show, så minder det mig mest om den kære professor Bunsen's assistent, Beaker - der som bekendt kun kan sige "Mi-Mi-Mi-Mi"!

Billede

Se mere Beaker "Mi-Mi-Mi", her :arrow: Ode to Joy - Beaker
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Indlægaf lani » ons mar 18, 2009 18:53 pm

ja det er da ikke dit oprindlige indlæg, kan jeg da se. Jeg kan nemlig godt huske hvad du skrev og det kunne godt opfattes som stødende på nogle. Dermed er det jo DIG der har overtrådt forumsreglerne. Desuden skal man jo ikke bruge mere end 30 sek. på at læse forumsreglerne før at det står helt klart at redaktørene har ret til at slette og rette i indlæg skrevet af brugerne.
Mvh. Lasse Nielsen

"jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter"
lani
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf Shadows » ons mar 18, 2009 19:17 pm

Da tråden er løbet løbsk fra det oprindelige emne, og har taget en vending som ikke er i volvosnak.dk interesse låses tråden.
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 2900

Foregående

Tilbage til Diverse