Hej Jesper.
På trods af indlægget er et par måneder gammelt, og du sikkert har besluttet dig, ville jeg lige kommentere alligevel. Jeg købte en 2013 V60 D3 P* optimeret fra Volvo. I forhold til de andre standard V60 D3 jeg prøvede, gjorde de små 30hk absolut en forskel. Den mærkedes simpelthen langt mere vågen og frisk over det meste af linjen. Nu er bilen som standard også ret tung i r#ven, så der skal ikke så meget til. Den trængte så at sige til det!
Efter at have kørt et stykke tid, hørte jeg om netop BSR gennem en ven. De har efter sigende lavet den software P* bruger, og var oprindeligt specialiseret i Volvo, senere Saab og nu meget andet. Jeg kiggede på deres hjemmeside og synes det så fornuftigt ud. I sidste uge skulle det så være, og jeg fik booket en tid i Birkerød. Virkelig en god oplevelse, der ikke tog mere end et par timer. Faktisk var det meste ventetid på BSR Växjö, da en fil skulle sendes over.
Resultatet er forbløffende! Bilen fik igen (på papiret) bare 30 hk mere end P* optimeringen, så ingen revolution der, men moment og måden den tager i mod gas på er helt fantastisk. Jeg ved, den V70 du nævner er benz, så afgjort forskellig, men jeg vil absolut anbefale BSR. Og nej, jeg har ingen forretningsmæssige forbindelser til BSR, jeg er bare en tilfreds kunde, der var lidt tvivlende omkring tuning til at starte med men som fik en god oplevelse.
At man som Claus også skriver, kan købe tuningen med en PPC3 boks, som kan bruges til diagnosticering og aftuning på et par minutter, er jo bare super. Slap 5k for det hele, og havde en hyggelig eftermiddag med BSR og en anden Volvo kunde.
-S