Ny på dette fora - kommende volvo ejer

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ny på dette fora - kommende volvo ejer

Indlægaf Møbbe » ons feb 12, 2020 13:36 pm

Hej alle,



Jeg ville bare lige sige hej :)

Jeg er meget snart ejer at en Volvo V60 R-design D4 - og kan knapt vente længere.
- Bilen bliver sat i produktion om ca. 14 dage - så forhåbentlig kan jeg snart vise et billede. :D

Hvis nogle af jer har gode erfaringer med værksteder, eller generel god volvo info, hører jeg meget gerne om det.
Snart ejer af en Volvo V60 D4 R-design 2020
Møbbe
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: man jan 27, 2020 19:48 pm
Geografisk sted: Roskilde

Re: Ny på dette fora - kommende volvo ejer

Indlægaf Koldstart » tors feb 13, 2020 22:39 pm

Hej Møbbe,

Velkommen til.

Gode værksteder kan der være langt imellem. ..desværre :(

Vores lokale værksted var god til fruens bil, men så skiftede de ejer og kæde, og pludselig steg priserne 50% med samme personale og samme ydelse :evil:

Så nu skal vi ud og kigge efter et andet værksted til fruens ældre Corsa. :cry:

Volvo-værkstedder ... i Roskilde ... Hvis du finder et, så skriv det herinde.

Jeg er selv svært glad for Keld Hansen i Frederikssund. Jeg kan smide Volvoen af på vej til job i Roskilde, låne en afløser-bil og samle fars Volvo op igen om aftenen, efter endt arbejde (mit i Roskilde og bilens i Frederikssund). Priserne er OK, og frem for alt oplever jeg god og regulær behandling. Ikke noget med at overtaksere arbejdet, ikke noget med at skifte ekstra stumper fordi de sikkert snart trænger.

Der findes sikkert flere andre gode Volvo værksteder, men når garantien udløber på vores nye Volvo, så skal den helt sikkert også serviceres i Frederikssund ;)
Koldstart

Volvo V60 II D4 MY2020
Brugeravatar
Koldstart
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 218
Tilmeldt: søn apr 13, 2014 20:05 pm
Geografisk sted: Vedbæk


Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 15 gæster

cron