Fjernbetjeninger til 850

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Fjernbetjeninger til 850

Indlægaf volvo-jens » man maj 28, 2007 18:59 pm

Hej Jeg har lige købt nogle nye fjernbetjeninger til min 850.
Jeg fik en seddel med fra ham jeg købte dem af, hvor der stod at jeg skulle sætte tænding på 5 gange og 5. gang skulle jeg så trykke på knapperne og så skulle de virke.
Jeg prøvede det men det virker ikke.
Er der nogen derude der har erfaring med fjenbetjeningerne :?:
Jens
volvo-jens
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Værløse

Indlægaf Volvo4life » ons jun 06, 2007 21:05 pm

Det lyder nu meget rigtig. Har dog ikke prøvet det på en 8½er. Skulle selv kode et par nøgler ind til til en 940 og det var som du skrev. Kan dog ikke lige huske om jeg gjorde det 3 eller 5 gange. Husk at sidste gange skal du lade tændning blive på mens du trykker på knappen.

Er du sikker på at det er den rigtige type sender du har fået? Hvad jeg ved passer de forskillige typer ikke til alle biler.

Mvh
Har kørt Volvo 8V, 10V, 12V, 16V, 20V og 24V
Farve 417 - hvad ellers...
Brugeravatar
Volvo4life
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: København

Indlægaf volvo-jens » tors jun 07, 2007 7:10 am

Hej igen

Nej jeg er ikke 100% troede på ham der solgte dem. Må hvis lige tjekke op på det. Men da du gjorde det, var det så bare hurtigt på og af med tændingen 4 gange og 5. gang blev den på og så trykkede du på knapperne. skal man holde dem nede længe eller bare trykke.
Ses
Jens
volvo-jens
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Værløse

Indlægaf Christian » man jun 25, 2007 12:04 pm

Jeg har lige købt en 850'er, og der lå en fjernbetjening i bilen. Kan jeg regne med den har fjernbetjent c-lås fra fabrikken ? Jeg har nu skiftet batterier i den, men den virker stadig ikke. Skal den så omprogrammeres som beskrevet ovenfor ?
Christian
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Diverse