Hej med jer!
Jeg har købt en Volvo V70 2,4 170 årgang 2005 hos en uautoriseret forhandler, jeg var lidt hurtig til at skrive under på slutsedlen og det blev en mærkelig handel da bilen pludselig ikke kunne omregistreres da forhandleren manglede koderne til omregistrering da det var et dødsbo som tog 10 dage at få dem, dette blev ikke oplyst da jeg prøvede bilen. Så var servicebogen væk (Har dog haft fat i en Volvo forhandler som læste op af historikken som ellers var fin, dog intet om tandrem) .
I forbindelse med købet fik jeg skrevet på slutsedlen at Tandremmen og vandpumpe skulle skiftes og påsættes friske dæk og at den skulle nysynes. Da jeg hentede bilen var den nysynet og han sagde han at tandrem samt vandpumpe var skiftet.
Nu kommer det springende punkt at min mavefornemmelse siger at Tandremmen ikke er skiftet... Gør jeg ham uret og er jeg hysterisk?
Jeg har meget lidt forstand på det tekniske ved dog at en sprængt tandrem betyder totalt motorhaveri så hvad ville I gøre?
Jeg forspurgte FDM teknisk rådgivning som sagde at de måtte ikke skrue noget af for at inspicere tandremmen fordi de var syns sted.
Venligst
Vindex