start problemer med v40

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

start problemer med v40

Indlægaf hresting » ons aug 25, 2010 16:57 pm

jeg har en v40 1,8 fra 04 af. i vinters var der problemer med og starte den. den starter hver gang men den tog ca mellem 10 og 13 gange på min starter. jeg havde bilen på volvo 2 gange for denne fejl. til sidst sætte de en ekster følerting på den fra en svens volvo som der køre i meget frost. det hjælp lidt synes jeg. men jeg fandt så udaf at det kan være minus 20 grader og bilen starter første gang. men var det +2 grader og blæste ind på bilen vil den sku ikke. på volvo igen og de fandt ikke noget. Nu her hvor vi har haft meget blæst i to dage nu er den sku begyndt på det samme igen. den står i carport med snotten lige op i vinden. den tar ca 15 gange på min starter før den skyder igang. Jeg tror selv jeg har en ide om hvad det kan være. når den står med snotten i vinden kommer der jo luft ind til mit luftfilter og så berør det vil også min luftmængemasseføler vel, så bilen tror at den er ude og køre når den får så meget luft ind selvom den står stille. Så det er nu jeg skal bruge jer kloge hovder til og komme med forslag. kan det være at den lutfmængemålerføler skal rense eller udskiftes

Heine
hresting
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Korsør

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj