af mazza » fre jun 07, 2013 11:51 am
Teamdunk
Den køre skam fint nu, uden tændingsbanken, når jeg smider V-power i. køre med 0,8 bar. er begyndt at syntes den er lidt sløv, selvom den ikke er blevet langsommer, bare mig der har vænnet mig til den.
er ramt af mere vil have mere sygdommen. så den skal ikke skrues ned. dog skal den heler ikke skrues op, da det er en gamle svend, og tro ikke den skal have meget mere før den begynder at selv destruere. (må evt finde en insprøjtnings motor til den en dag)
Det er en B230AT med IC, mit umiddelbare gæt er vel at den smider omkring 160-170 hk. den kan overraske både familie fædre i deres nye smarte biler, og unge brian typer i deres VW, BMW og japaner slæder, det er ikke det de regner med når der kommer en gamle brun volvo. se det er sjovt.
samtidige at det bare en konge vogn at trille lige så stille rundt i. og min 2 årig søn elsker den bil.
er ikke nogen racer bil, men den er hurtig når man tag i mente at den er fra 1975 også lyder den ond med rent 2,5 tommer udstødning (lille mellempot på som bagpot) og masser af turbo lyd.