hvad kan det være
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo v40 T4 skrev:Nu har du jo kun haft en lille fejl på den en gang.
Så det er måske ikke den bedste statestik at lave fejldiagnostisering på.
Jeg har en V40 der nogle gange begyndte at lyde som om den kørte på
2 cyl. Hvis den stod 2 timer kunne den køre igen.
Der var ingen fejlkoder i elektronikken.
Efter 2 forgæves værksteds besøg med udskiftning af lambdasonde og tændspoler belv BENZINPUMPEN skiftet og det var den.
En erfaring og 9 kilo fattigere.
Du skriver ikke hvad årgang det er - men min kan åbenbart ikke melde fejlkode på tabt benzintryk. - måske kan en v70
Hvis fejlen fortsætter er en udlæsning af fejlkoder nok en god ide.
Mvh
TP

søvni skrev:her den anden dag da vi var på bakken så da vi kørte på motorvejen låg på omkring 120 km så begynde den at hugge et par gang lige som den springer et tændrør over
hvad kan det være

Sako75 skrev:søvni skrev:her den anden dag da vi var på bakken så da vi kørte på motorvejen låg på omkring 120 km så begynde den at hugge et par gang lige som den springer et tændrør over
hvad kan det være
Hvordan ser dit gasspjæld ud?

søvni skrev:Sako75 skrev:søvni skrev:her den anden dag da vi var på bakken så da vi kørte på motorvejen låg på omkring 120 km så begynde den at hugge et par gang lige som den springer et tændrør over
hvad kan det være
Hvordan ser dit gasspjæld ud?
det ved jeg ikke for jeg har ikke
søvni skrev:her den anden dag da vi var på bakken så da vi kørte på motorvejen låg på omkring 120 km så begynde den at hugge et par gang lige som den springer et tændrør over
hvad kan det være

DK Volvo 850 skrev:Rolig nu venner, det behøver ikke at være så slemt som nogen af er har været ude for.
Er der nogen der har tænkt på om der kunne være fejl i din "knastakselsensor" ???
Skulle dette være problemet, vil bilen "hugge" som om den springer et tændrør over når man kører. Det var de samme symptomer jeg oplevede med min egen Volle, og der har intet været siden den sensor blev skiftet. Hvis dette er problemet, kan det aflæses i dine fejlkoder.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster