Der findes en Volvo Amazon med turbo og 400-500 hk og et højt drejningsmoment et eller andet sted i Danmark (hvis den da ikke er blevet solgt til udlandet). Den var monteret med et ombygget bagtøj fra en Toyota Hiace, hvor de originale befæstninger til bærearmen o.l. var svejset på. Det kunne måske også være en idé. Et bagtøj fra en Toyota Hiace er da til at finde til rimelige penge.
Bagtøj til 1000 heste!!!!
...her en skide BMW M36 med standart bagtøj...kan det ikke bruges ?
...se målingen på rullefelt og se hvordan dækkene slipper vejen ved 70 - 80 km/t ved et let tryk på pedalen.
Nyd forestillingen og musikken...du har selv købt billetten
Øhhh -- Hvad er der nu galt med Volvo bagtøjer ??? Da Jeg kørte dragrace med min V8 121 sprang mit esabspær engang og vi måtte reparere mens vi var på Sindal flyveplads. Samtidig var der en Chevrolet Chevelle der også reparede sit bagtøj. Jeg kører jo med 264 bagtøj og det viste sig faktisk at vores bagaksler havde samme tykkelse. Iøvrigt sponsrede mit firma på samme tid en baneracer med Tunet Jaguar V12 motor og Volvo 164 fortøj og bagtøj og han brugte 11 tommer brede slicks og havde aldrig problemer med bagtøjet.
Og så må Jeg altså lige spørge dig hvordan du vil frembringe de ca. 1000 HK.
Hilsen Niels
121 original årg 65 740 st ct car årg 87 245 st car årg 77 projekt 3.0 aut
Hej
HAr selv monteret 240 bagtøj på min amazon og det ser sku godt ud plus jeg tror bestem det kan holde, dog uden at vide det, da min sku ikke har de 1000hk..
Men som Bronco siger, så tror jeg sku sagtens du kan finde et volvo bagtøj, der kan klare dine behov..
Biler jeg ligger inde med: Volvo Amazon 69 Opel Manta A 70 VW Golf 1 82 Jeep M151 A1