Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
VolvoSport skrev:Hvis det er et originalt spær, så er det et lamelspær.
Mvh Christian
VolvoSport skrev:Volvo4life:
Har du noget på skrift vedr. slyngdiff. skulle være originalt monteret i Volvo 700/900?
Jeg er nemlig aldrig stødt på noget originalt materiale, som beskriver det, men derfor kan det jo godt være sandt. Alle de brochurer, reservedelkataloger og andre originale Volvo sager jeg har, beskriver nemlig alle samme kun lamelspæret.
Og alle de spær, som jeg har haft med at gøre, enten selv eller sammen med min kammerat, har alle været lamelspær.
Det spær, som sidder i min kammerats rallyvogn, kommer fra en Volvo 900 95-97, da det har takthullerne til speedometergiveren fræset direkte i huset.
Det ene jeg selv har, kommer fra en Volvo 700, med takthullerne siddende i en krans, som kan afmonteres og det andet jeg har, kommer fra en Volvo 200, hvor der ikke kan monteres denne krans.
Mvh Christian
kriskras skrev:så er det købt og kommet hjem! skulle lige se hvilken type det var, og så var det s... ikke med spær!!!! men han hade en anden 940 turbo og ville se om det var med spær. så jeg krydser finger!!!!
VolvoSport skrev:Okay.
Alt hvad jeg har af materiale vedr. Volvo er dansk. Og selv i udstyrskataloget fra 1995, er det lamelspæret der er illustreret og beskrevet. Og alle dem jeg har mødt, har nok været ekstraudstyr så.
Mvh Christian
Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 9 gæster