S40, 1996 - vakuum i benzin tanken

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

S40, 1996 - vakuum i benzin tanken

Indlægaf lars.1 » fre aug 12, 2011 10:03 am

Jeg har lige fået min Volvo S40 årgang 1996 testet hos Volvo ( i deres computer ) den viste at der ikke var nogen fejl. Mit problem er at når bilen bliver varm, mister den al træk kraften i 4 & 5 gear. Når jeg standser og slukker motoren, og starter op igen trækker den fint, de fårste km. Samtidigt bliver bremsen hårdere. Volvo kan ikke sige hvad problemet er. Har fået skiftet katalysator. Det eneste volvo mente , der kunne være skyld i problemet, er at der opstår vacum i benzin tanken?
Det ville være rart hvis der var andre der kender dette problem.
venlig hilsen
lars
lars.1
Ny bruger
Ny bruger

Re: * i benzin tanken

Indlægaf Jeppe » fre aug 12, 2011 10:20 am

lars.1 skrev:Jeg har lige fået min Volvo S40 årgang 1996 testet hos Volvo ( i deres computer ) den viste at der ikke var nogen fejl. Mit problem er at når bilen bliver varm, mister den al træk kraften i 4 & 5 gear. Når jeg standser og slukker motoren, og starter op igen trækker den fint, de fårste km. Samtidigt bliver bremsen hårdere. Volvo kan ikke sige hvad problemet er. Har fået skiftet katalysator. Det eneste volvo mente , der kunne være skyld i problemet, er at der opstår * i benzin tanken?
Det ville være rart hvis der var andre der kender dette problem.
venlig hilsen
lars

Hej Lars

Vil det ikke være let at teste for vakuum* i tanken, ved at hive benzindækslet af?

* Jeg går ud fra at det er vakuum stjernen i din tekst dækker over. Forummet accpeterer ikke stødende engelske ord :?

Mvh
Jeppe
Brugeravatar
Jeppe
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Viby J.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj