ABS problem på vores v70 XC
HEY!
Vi har et ABS problem med vores v70 XC fra 99
bil kører perfekt, ingen fejl lageret på ABS systemet.
men når man bremser går den 7 ud af 10 gange i abs, nogle gange så snart man bremser, nogle gange når man kommer under 30-40 km/t, nogle gange fra 60-30 km/t, det er meget forskeligt, men den går i abs.
Tester ligger ingen fejl, men kigger vi live data viser alle sensorer ens, men så snart den går i abs viser de alle "- - " ikke bare "0" som når man holder stiller.
bremser man ned og accelere igen viser de igen det korrekte indtil man bremser og den igen går i abs.
Hvad kan det være??
Vi har et ABS problem med vores v70 XC fra 99
bil kører perfekt, ingen fejl lageret på ABS systemet.
men når man bremser går den 7 ud af 10 gange i abs, nogle gange så snart man bremser, nogle gange når man kommer under 30-40 km/t, nogle gange fra 60-30 km/t, det er meget forskeligt, men den går i abs.
Tester ligger ingen fejl, men kigger vi live data viser alle sensorer ens, men så snart den går i abs viser de alle "- - " ikke bare "0" som når man holder stiller.
bremser man ned og accelere igen viser de igen det korrekte indtil man bremser og den igen går i abs.
Hvad kan det være??