af Kingo » tors maj 30, 2024 13:26 pm
Hvis din recirkulationsknap har MAN og AUT stående på knappen - så har den IAQS så vidt jeg husker.(Aut indstillingen er IAQS hvor den selv skifter til recirk når den "lugter" for meget udstæningsgas eller forurening) Du kan også installere kulfiltret som IAQS har i en uden - du skal bare lige knække to plastic dimser af (kan ikke huske hvor præcis i filterkassen det er - men det var ligetil dengang jeg for mange år siden gjorde det)
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice