IAQS - hvordan ved man/ser man det?

Fra rustreparation til sædejustering.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

IAQS - hvordan ved man/ser man det?

Indlægaf Gozza » ons maj 15, 2024 16:58 pm

Som skrevet i overskriften ....


på forhånd tak!
Gozza
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: man jul 25, 2022 8:26 am

Re: IAQS - hvordan ved man/ser man det?

Indlægaf V70-Roskilde » fre maj 17, 2024 19:15 pm

Det har den vist hvis der er "recirk" knap
V70-Roskilde
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 171
Tilmeldt: tors jun 22, 2017 22:26 pm

Re: IAQS - hvordan ved man/ser man det?

Indlægaf Kingo » tors maj 30, 2024 13:26 pm

Hvis din recirkulationsknap har MAN og AUT stående på knappen - så har den IAQS så vidt jeg husker.(Aut indstillingen er IAQS hvor den selv skifter til recirk når den "lugter" for meget udstæningsgas eller forurening) Du kan også installere kulfiltret som IAQS har i en uden - du skal bare lige knække to plastic dimser af (kan ikke huske hvor præcis i filterkassen det er - men det var ligetil dengang jeg for mange år siden gjorde det)
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1769
Tilmeldt: man mar 19, 2012 19:27 pm
Geografisk sted: Vangede


Tilbage til Karosseri og Interiør

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster

cron