Volvo V70
Har netop købt en V70 fra 2003, som jeg påtænker at lave lidt ændringer på.
Bilen er svensk solgt, så der skal betales dansk afgift... det er aktuelt min mindste bekymring... har nemlig lidt idéer til lidt designmæssige ændringer af den... Den er sølvmetallic med bixenon forlygter, motorkabinevarmer, lys dellæderkabine og sorte lister hele vejen rundt udvendigt.
Jeg påtænker at skifte kabinen ud til enten en koksgrå læderkabine eller... og her vil nogle sikkert sige, at jeg har slået hovedet... men er faktisk lidt lun på at finde en brun/orange Atacama kabine.
Dernæst skal alle udvendige lister indfarves - og måske vil jeg skifte for- og bagkofanger til den type med kromindlæg i listerne... Forlygter forbliver som de er... Måske skifter jteg baglygterne til dem med sidemarkeringslygter - skal jeg i så fald skifte hele lygten eller er det tilstrækkeligt med den nederste del??
Desuden skal den helt sikkert have en spoiler på bagklappen, og kunne jeg montere en Spaceball gearvælger, så ville det bestemt heller ikke gøre noget ;o)
Skal der laves nogle ændringer i forhold til beslag hvis jeg skifter til en nyere type kofangere - eksempelvis fra en 2005- ?
Dernæst forsøger jeg at finde ud af om der findes nogle fjedre/ støddæmpere som øger bilen frihøjde bare en lille smule... Ikke at jeg vil have den lige så høj som en XC70.... måske en mellemting hvis muligt...