Osram nightbreaker ingen fidus

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Osram nightbreaker ingen fidus

Indlægaf Sander » tirs jan 03, 2012 20:55 pm

forleden under en tur sprang v. nærlys. Den var en H1 Osram nightbreaker 6 mdr gammel. i første omgang ville jeg egentlig blot udskifte denne ene, med tanken om at det kunne være en "fejlpærer". jeg fik at vide at nightbreaker trods alt levede kortere tid end en alm. Også den Nye type nightbreaker som netop var kommet for en halv år siden. Da jeg så at der var 3 års garanti på alm Osrampærer ja så købte jeg en æske med to, som var 20 kr dyrere end prisen på 2 night breaker. jeg blev mindet om at jeg så skulle skifte begge pga lysforskellen. Jeg nøjedes med at skifte den ene da det var mørkt og vi skulle også hjem igen fra familievisit. Jeg har så på de sidste ture overhovedet ikke kunne spotte at der skulle være en forskel på de to pærer, hverken indefra eller i skovskiderstilling ude foran bilen. Pærene har altså i mine øjne midstet deres ekstra styrke på de 6 mdr og 6000 km de har været brugt. så dem er der ikke meget fidus i.
Hilsen Sander
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 7400 Herning

Tilbage til El-system og Instrumenter