af Jpj » ons nov 19, 2014 22:57 pm
Jeg har en v70 d5 fra 2011 som kan tilslutte telefon via Bluetooth, og min iphone kan yderligere tilsluttes via USB i armlæns boksen og fungere som iPod. På den måde er den af vejen, telefonen lader, og alt kan styres fra rettet. Lyden er god, da kabel bare er bedre end streaming via Bluetooth. Jeg bruger mest itube, telmore musik eller andre, så jeg ikke behøver at købe musikken. Eneste minus er, at når telefonen, ringer, så skal iTuube/telmore genstartes. Det skal det ikke, når musikken er på iphone.
I min seat altea fra 2010, har jeg et parrot anlæg nøjagtig som der beskrives herover, incl.holder med strøm til telefonen. Telefondelen virker virkelig fint, bruger meget stemmestyring ved opkald. Har haft et par småproblemer med boksen til anlægget, som er blevet skiftet. Det er rigtigt fjernbetjening æder batterier, men de koster stort set intet.
streaming af musik foregår meget nemt. Jeg synes blot ikke kvaliteten af musikken er helt den samme som ved kabel, i volvo'en. Bruger nogle gange blot at proppe et USB stik i, virker fint og bedre kvalitet.
Jeg holder mest af volvo'ens anlæg, men det er jo også født med bilen, og kan ikke ses.
Men jeg kan klart anbefale parrot som produkt, det virker, også til iphone, og jeg har ingen problemer med at den taber Bluetooth, som jeg har haft med andre htc telefoner, der var billigere. Man kan altid diskutere om det er kønt, men det er i hvert fald funktionelt.
Bedste hilsner
Jpj
I carporten:
Volvo v70 D5 205 hk, aut. sum. Årgang 2011
Seat Altea, Van, style, 2,0 TDI, 140 hk, DSG, årg. 2010
Seneste biler:
Volvo v50 2,0 D, årgang 2007, life
Volvo v40, 1,8, årgang 2002
Seat Altea, 2,0 TDI, PD, 140 hk, årgang 2007