Bare lige en tanke

... nu ved jeg ikke om "sugerøret" og måler er ET samlet stykke ( altså sidder samme sted ) eller om måler sidder i midten og "sugerøret" sidder ude i siden ( eller omvendt )
For så tænker jeg..... ferie bil med oppakning og hus på krogen... bil fra 2001 ( som min ) måske lidt trætte fjedre

og så rimeligt læsset = lidt "hængerøv" og dermed kommer benzinen over til måleren og altså væk fra " sugerøret" = benzin ved måler og ingen ved rør....

.... ja i mit hoved kan det godt lade sig gøre he he ( men jeg tror også på at jeg vinder i lotto, HVER gang jeg køber en kupon

)
Jeg ved bare at min blev hævet markant ( godt nok i fronten ) da jeg skiftede komplette forben, jeg kunne intet mærke... hverken på kørsel, sving, lav/høj hastighed, læs eller noget... det var da der var et rimeligt højt fart bump ( der ikke havde været der om morgen, men lavet i løbet af dagen, det var IKKE afmærket som bump ..kun som vejarbejde og ikke malet op endnu ) kom med omkring 45 km/t ........ DET kunne så mærkes og HØRES.. dermed udskiftning..
Og det hjalp gevaldigt på ALT, bare mærkeligt at man INTET havde bemærket før... ( altså at den var så lav som den jo så var ).... derfor min tanke på evt. dine bagfjedre.
AV ... en smørre....... sorry

Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01