El-sidespejle

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: El-sidespejle

Indlægaf Bolvo » tirs maj 11, 2021 3:24 am

AndersBuhl skrev:Jeg monterede sådan en her i min XC90'er: https://www.swedesolutions.com/product/cfe-plus/
Så kan jeg også starte fyret fra knapperne i nøglen, plus en hel masse andet, som jeg ikke bruger (det var udelukkende for at kunne fjernbetjene fyret, jeg købte den)

Hej Anders.
Det' sgu friskt gjort at give 1700,- for en CFE-Plus, KUN for at kunne bruge nøglen til fjernbetjening af fyret!! 8) ... Det havde jeg nok ikke gjort (eller købte du en brugt?). Men hvem ved - Volvo-ejere er ikke altid logisk/økonomisk rettænkende .... :D :lol:
Det er fuldstændig samme type jeg købte - også hos SwedeSolutions som du og ikke hos V-parts, som jeg vist kom til at skrive et andet sted i tråden - til min XC70 bare med wi-fi i også.
Så ja! Jeg bliver nødt til at skifte min nyligt indkøbte "reserve-Volvo" - en V70 T5 fra '97 - ud med endnu en XC70'er fra '06 for at få noget som helst udbytte af min CFE-Plus m.Wi-Fi og de 2K, den stod mig i ... og så fordi jeg selvfølgelig bare VIL have mig en XC70 Ocean Race magen til igen forstås :)

/Bo
'06 XC70 2.5T man VOR
'73 KAWA 350-S2A x2½ (+3/4 '77 KAWA KH400-A4 res.dels-MC)
Før: '97 V70 2.0 T5 | '06 XC70 2.5T man VOR | '00 Avensis 1.8 Sol stc | '94+'95 Carina E 2.0 SLi stc | '85 AE82 Club Prestige, '89 do California | '78 Starlet 1.1
Brugeravatar
Bolvo
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: ons jan 22, 2020 1:54 am
Geografisk sted: Rudersdal, NSJ

Foregående

Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster