Vallåkra Träffen 2007

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Vallåkra Träffen 2007

Indlægaf Ingemann » lør aug 18, 2007 18:58 pm

Hej!

I dag har jeg været en tur over sundet, og det var helt kanon! Aldrig har jeg set så mange volvoer samlet på ét sted før!
Der var alt for en hver smag, og jeg vil da lige dele nogle billeder med jer!

En rimelig hæftig bandit! Både tunet og stylet. Har vidst stået hos SVT tuning i Sverige (Mener jeg det hedder)
Billede

Et rimelig flot motorrum må man sige! Meget clean med indfarvede dele! skjulte ledninger og rør i stedet for slanger. Farvevalgets design kan diskuteres om det er flot! En 142 forresten!
Billede

En rimelig sindsyg Volvo 242 som var sat op til drift. Som i kan se en 24v med en kæmpe mølle på. God for hvert fald 700 hk!
Billede

Svenskere ER gale! Tag en volvo 242, sæt nogle 20" tommer specialfremstillede fælge på og kast den så meget til jorden at den knapt kan køre og som prikken over I'et går du ned til den nærmeste volvo forhandler og bestiller deres V8'er og smider i den!
Billede
Billede

Den kendte Amazon, som har været 25 år under ombygning. Ja i kender historien, men må indrømme at jeg er lidt skuffet over looket. Manglende finish og meget af designet synes jeg ikke er pænt.
Billede

Og sidst men ikke mindst var min yndlings-Volvo der! VöX Amazonen!
Den er bare gennemført og SÅ flot!
Billede

God weekend!
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf 850R » tirs aug 21, 2007 11:22 am

lidt flere fotos fra sverige og ja VöX er en gude bil det var rigtig fedt at se den også kan fyre den af

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11115
Mvh
/ Johnny B
850R -96
Brugeravatar
850R
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Frit emne