Yezz - det var lige den jeg manglede. Nu kører min DiCE også 5.6.1.
@Christian: Det vil være fint med 5.6.2 på en USB nøgle.
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ulrik Friis skrev:Yezz - det var lige den jeg manglede. Nu kører min DiCE også 5.6.1.
@Christian: Det vil være fint med 5.6.2 på en USB nøgle.

MrJet skrev:5.6.2 bliver installeret sammen med Vida 2012B, men Dice fungere fint med en ældre firmware og Vida 2012B, men bliver ikke tvungen til at opdatere, man får faktisk ikke noget at vide om, at der ligger en ny firmware, det er en manuel proces. Iøvrigt utroligt at den officielle Dice firmware fungere fint med kina kopierne, der er virkelig nogle kinesere, der for en gangs skyld har lavet en ordentlig kopi og ikke meget af det billige bras der tit kommer derude fra.

Klågem skrev:MrJet skrev:5.6.2 bliver installeret sammen med Vida 2012B, men Dice fungere fint med en ældre firmware og Vida 2012B, men bliver ikke tvungen til at opdatere, man får faktisk ikke noget at vide om, at der ligger en ny firmware, det er en manuel proces. Iøvrigt utroligt at den officielle Dice firmware fungere fint med kina kopierne, der er virkelig nogle kinesere, der for en gangs skyld har lavet en ordentlig kopi og ikke meget af det billige bras der tit kommer derude fra.
Ja sjovt. Når denne tråd stort set ikke handler om andet end problemer med dice og vida .
De problemer oplever man da ikke med det originale

gmtgmt skrev:Klågem skrev:MrJet skrev:5.6.2 bliver installeret sammen med Vida 2012B, men Dice fungere fint med en ældre firmware og Vida 2012B, men bliver ikke tvungen til at opdatere, man får faktisk ikke noget at vide om, at der ligger en ny firmware, det er en manuel proces. Iøvrigt utroligt at den officielle Dice firmware fungere fint med kina kopierne, der er virkelig nogle kinesere, der for en gangs skyld har lavet en ordentlig kopi og ikke meget af det billige bras der tit kommer derude fra.
Ja sjovt. Når denne tråd stort set ikke handler om andet end problemer med dice og vida .
De problemer oplever man da ikke med det originale
det er folk der piller
min virker perfekt og har brugt den meget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster