Volvoværksted i Sverige

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Volvoværksted i Sverige

Indlægaf 850R » lør jul 09, 2011 10:52 am

www.folkesbilservice.se

de kan varmt anbefales
Mvh
/ Johnny B
850R -96
Brugeravatar
850R
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 74
Tilmeldt: søn maj 13, 2007 17:03 pm
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Volvoværksted i Sverige

Indlægaf Hagbard » søn aug 14, 2011 0:14 am

Har lige fået lavet service på min S60 ved Skånebil (http://www.skanebil.se/personbilar/verk ... tad?stat=1) i Angelholm. Kørte fra København 0600 via Helsingør till Angelholm hvor jeg var 0730. Havde forinden bestilt tid via bestillingsiden.

Fik lavet stort eftersyn med skift af olier, filtre mv., opdatering af software, skift af tændrør, påmonteret 4 nye dæk (jeg selv havde købt og medbragt) på de eksistrende fælge, samt fik skiftet højre styre og bærekugle samt fik lave 4-hjuls styretøjsudmåling samt købt en lakstift. Samlet pris 7462 svenske kr. = ca. 6000 dkr. + 335.- til færgen. Herhjemme koster eftersynet alene uden tændrør 4900.- Arbejdet tog 5½ time.
Jeg havde cykel med og cyklede med en bog ind til byen 1 km væk hvor jeg fordrev tiden indtil man ringede og oplyste at bilen var klar.

Jeg valgte dette værksted på baggrund af en kollegas anbefaling (han bor i området). Efter besøget kan jeg også kun anbefale dem og vil bruge dem igen næste gang der skal laves noget på bilen. Brugte teknikeren Magnus Andersson.

Skanebil er et meget stort og professionelt autoriseret Volvo værksted.

Johnny
Hagbard
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: tirs mar 16, 2010 23:33 pm

Re: Volvoværksted i Göteborg området.

Indlægaf Kasper Wæhrens » man apr 29, 2013 12:35 pm

Hej Volvo folk.
Jeg søger et godt værksted i eller omkring Göteborg til min XC90´er.
Jeg har haft kontakt med et par stykker, men vil høre om I har nogle erfaringer med dem?

Kasper Wæhrens - info@tannisbycamping.dk
Kasper Wæhrens
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: ons nov 09, 2011 11:42 am

Foregående

Tilbage til Frit emne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster