Redaktører: Kristian, Ingemann, Sako75, B23Trige

Bronco skrev:ØV -- ØV -- ØV og atter ØV
Jeg synes ellers Jeg kunne fornemme din gode indflydelse (som Jeg jo også havde forventet) igennem et stykke tid, men det var altså bare ønsketænkning.
Håber der er nogen der får RØDE ører af dette.
Mvh. Niels

Deaktiveret SmåSur skrev:Hmm.. Teknikken driller vist - for jeg er "manuelt blevet deaktiveret og kan kun genaktiveres af en administrator".. ?? - så.. *host*..*host*.. Må jeg så slet ikke være med længere?

oakey skrev:Her Småsur,
Selvom jeg er en ny bruger har jeg allerede lavet flere fejl i dette forum. til min store ærgelse.
Jeg er ikke helt klar over hvad der har bragt dig til at tage den beslutning du har taget, udover en uoverensstemmelse med den daglige leder af hjemmesiden.
Dit kendenavn (Hr. SmåSur) dækker jo fint din stil i dette forum, men du er i stand til at levere informationer og modspil, noget som de fleste af deltagerne har brug for, inklusive undertegnede.
Hvis din beslutning står fast må vi andre, mindre vidende, beklage at en vidende person har valgt at tage afsked fra siden og at vi derved mister vi en kilde til information og klogskab.
Gå udenfor, se på himmelen, overvej hvor små vi alle er og overvej så din beslutning en gang mere.
Jeg tror mange brugere af dette forum er enig med mig.
Oakey

Tilbage til Forslag til Volvosnak.dk samt teknisk support
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst