To Be or Not to Be - Not for Me!

Vi er altid åbne over for forslag, også kritik.
Vi vil gerne have jer brugere til at hjælpe med at gøre forummet bedre.

Redaktører: Kristian, Ingemann, Sako75, B23Trige

To Be or Not to Be - Not for Me!

Indlægaf Hr. SmåSur » ons jan 20, 2010 1:59 am

Til nogles store glæde, skal jeg hermed indgive min afklædningsbegæring.

Jeg beder derfor ADMIN afmelde mig forpligtelserne igen, tak.

Jeg har prøvet at indgå en dybere dialog med ejer/ADMIN omkring udviklingen af volvosnak.dk - hvilket har været et gensidigt ønske, men da jeg nu må konstatere, at der på ingen måde udøves tiltag eller aktion på sagen - og at der til stadighed hersker et "anarki" hvor flydeevnen stort set alene opretholdes af tilfældigheder, ser jeg ingen egen-interesse i at bære uniformen.

De overordnede mål, ønsker og interesser for volvosnak.dk's udvikling mv. modtager formentligt den mest ringe deltagelse fra centraladministrationen selv, jeg er bekendt med fra andre forums - og ambitionsafstemingen har tydeligvis fejlet.

Afuniformering initeres.
Rewind and Erase
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Re: To Be or Not to Be - Not for Me!

Indlægaf Bronco » ons jan 20, 2010 18:16 pm

ØV -- ØV -- ØV og atter ØV
Jeg synes ellers Jeg kunne fornemme din gode indflydelse (som Jeg jo også havde forventet) igennem et stykke tid, men det var altså bare ønsketænkning.
Håber der er nogen der får RØDE ører af dette.
Mvh. Niels
121 original årg 65
121 rov. V8 årg 65
245 van årg 76
245 st car årg 77
Brugeravatar
Bronco
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: 7080

Indlægaf Ingemann » ons jan 20, 2010 21:23 pm

Bronco skrev:ØV -- ØV -- ØV og atter ØV
Jeg synes ellers Jeg kunne fornemme din gode indflydelse (som Jeg jo også havde forventet) igennem et stykke tid, men det var altså bare ønsketænkning.
Håber der er nogen der får RØDE ører af dette.
Mvh. Niels

Røde ører over hvad?

Hånden på hjertet så synes jeg også det er lidt ærgerligt at du kaster håndklædet i ringen. Jeg så også gerne at Volvosnak blev et forum på højde med nogle af de svenske. Desværre er der bare ikke så mange danske Volvo-entuiaster tilbage, så det kan lade sig gøre.
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen

Volvo 142 Deluxe 72' - B20 - 2 X Weber 45DCOE
Billede
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Kristian » tors jan 21, 2010 10:13 am

Jeg må bare konstatere at det ikke er nemt at nå det hele, men det var jo også derfor jeg startede Volvosnak.
Venlig Volvo-hilsen
Kristian
Kristian
Guru
Guru

Geografisk sted: Gadbjerg

Indlægaf Deaktiveret SmåSur » lør jan 23, 2010 19:46 pm

Hmm.. Teknikken driller vist - for jeg er "manuelt blevet deaktiveret og kan kun genaktiveres af en administrator".. ?? - så.. *host*..*host*.. Må jeg så slet ikke være med længere?
Deaktiveret SmåSur
Ny bruger
Ny bruger

Indlægaf Klågem » søn jan 24, 2010 13:31 pm

Din gamle tosse (ironisk ment) Det ligner sgu da ikke dig at smide håndklædet i ringen og gi´ op..
Men hvem ved. Snakkede du for døde øre da du prøvede at ændre nogle ting med de forslag du havde.
Jeg håber da at du bliver på Volvosnak. For hvem skal jeg ellers have de sjove diskautioner med :D
Klågem
V70 D5 momentum 185hk 6 gears aut. 06´
Billede
Tidligere biler:
855 2,0 T5 263HK 382NM 94´
765 2,3 TIC 90´
745 Gle 86´
744 Gle 84´
744 Turbo 84´
121 quick 67´
Brugeravatar
Klågem
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 9690-Jammerbugten

Indlægaf Ulrik Friis » søn jan 24, 2010 23:17 pm

Deaktiveret SmåSur skrev:Hmm.. Teknikken driller vist - for jeg er "manuelt blevet deaktiveret og kan kun genaktiveres af en administrator".. ?? - så.. *host*..*host*.. Må jeg så slet ikke være med længere?

Der er noget der tyder på at Kristian ikke kan nå det hele, han har ihvertfald ikke læst vejledningen ordentligt til opsætning/ændring af brugerettigheder i et phpBB. Det er sgu synd. Måske er han helst fri for Volvosnak?
mvh
Ulrik
V70 D5 Aut. 2002 ATM
Det er en katastrofe, når man lærer det forkerte af en fiasko.
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Indlægaf Hr. SmåSur » tirs jan 26, 2010 23:37 pm

Der var desværre ikke tale om en fejl opstået ved fjernelsen af redaktør-status, men en bevidst handling, eftersom begrundelsen for min afskedsbegæring ovenfor blev fundet tarvelig - jeg skulle altså "straffes" ved udelukkelse, fordi jeg ikke ønsker at være "ansigt" for hvorledes volvosnak.dk udvikles etc.
Da jeg risikerer IP udelukkelse, hvis jeg gør sagen til en yderligere diskussion - kan jeg kun til slut sende tankerne til Volvo - der også er røget under diktatorisk og enevældende flag.
Rewind and Erase
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Indlægaf Marsvin » lør mar 06, 2010 2:00 am

Jeg må sige at jeg personligt også mener at din udmelding som Redaktør er barnagtig og nedladende overfor Administrator.

Kristian har lavet dette forum for at folk med interesse i Volvo har et sted at samles og hjælpe hinanden. Kristian har vel også et liv uden for forum (f.eks. med at passe sin virksomhed), så at der ikke lige bliver lavet ændringer i samme øjeblik som en bruger synes at det skal ske er meget forståeligt. At det så er Kristian der ejer dette forum og bestemmer suverænt hvad der skal ske af ændringer m.m. skal man også huske på. Bare fordi man selv synes en ide er god, så er det ikke sikkert at andre synes det samme.

Forum er diktatorisk. Det er privat ejendom og man er her som besøgende. Hvis ejeren ikke bryder sig om en eller ikke synes om ens opførsel, så er det suverænt ejeren der bestemmer om man skal være her. Lige som når man i den fysiske verden er på besøg.

Jamen vi har jo ytringsfrihed! Hvor ofte har jeg ikke selv hørt den blive brugt på mit eget forum (ikke et Volvo forum).
Nej man har ikke ytringsfrihed på et privatejet forum medmindre ejeren giver en det. Det er ejerens regler der gælder, så simpelt er det. Administrator har enevælde. Accepter de regler og overhold dem.

En god tommelfingerregel på internettet, er at opføre sig som man ville gøre ved et besøg i den fysiske verden. Alt for mange glemmer det, når de bare "kan gemme sig bag tastaturet og skærmen".
Venlig hilsen

Johnny Ramm.
Volvo 244 DL 1987, B230K/A med over 500K Km på klokken.
Marsvin
Moderat bruger
Moderat bruger

Geografisk sted: 6000 Kolding

Indlægaf Hr. SmåSur » lør mar 06, 2010 16:26 pm

Hej Marsvin,
Jeg beklager at du har modtaget det sådan som du har - jeg agter ikke forsøge overbevise dig om andet. Din mening er velkommen, men principielt ligegyldig (hvilket jeg ikke siger for at provokere).

Der kan jo ligge meget mere bagved, som du ikke har kendskab til - det gør der faktisk her - det har hverken med ytringsfrihed eller diktatur at gøre, hvor du end måtte få den slags blandet ind i sagen.

Men det er godt at du lige kan træde ind med et par kloge ord og vise at du følger med i sagen! Tak.
Rewind and Erase
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Indlægaf Bronco » fre apr 09, 2010 1:19 am

Åhh hvor er det nemt at kritsere............ især på nettet.. Kristian vil jo blot skabe et forum hvor vi kan dele vores entutiasme for for Volvo
.
Det er så nemt sidde og kigge ved computeren og forlange en masse ting !!!! For I tror Jo bare at det er par tryk på tastaturet så er alle glade
Altså::: fortæl høfligst hvad i ønsker at ændringer..... og Kristian/Anders vil gøre hvad de kan for afhjæpe evt.. problemer..
Mvh. Niels
121 original årg 65
121 rov. V8 årg 65
245 van årg 76
245 st car årg 77
Brugeravatar
Bronco
Superbruger
Superbruger

Indlægaf oakey » fre apr 09, 2010 16:12 pm

Her Småsur,

Selvom jeg er en ny bruger har jeg allerede lavet flere fejl i dette forum. til min store ærgelse.
Jeg er ikke helt klar over hvad der har bragt dig til at tage den beslutning du har taget, udover en uoverensstemmelse med den daglige leder af hjemmesiden.
Dit kendenavn (Hr. SmåSur) dækker jo fint din stil i dette forum, men du er i stand til at levere informationer og modspil, noget som de fleste af deltagerne har brug for, inklusive undertegnede.
Hvis din beslutning står fast må vi andre, mindre vidende, beklage at en vidende person har valgt at tage afsked fra siden og at vi derved mister vi en kilde til information og klogskab.
Gå udenfor, se på himmelen, overvej hvor små vi alle er og overvej så din beslutning en gang mere.
Jeg tror mange brugere af dette forum er enig med mig.

Oakey
Nu:
Volvo 850T st 1996
Volvo 940T st 1998

Før:
Volvo 850 st 1994
Volvo 240 st 1988
Volvo 240 van 1981
Ford Granada Van 1973
Renault 4L 1969
VW T2 1970
Morris Mascot 1970
Renault 4L 1962
oakey
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: 5km nord for Roskilde

Indlægaf Hr. SmåSur » tirs apr 13, 2010 13:53 pm

oakey skrev:Her Småsur,

Selvom jeg er en ny bruger har jeg allerede lavet flere fejl i dette forum. til min store ærgelse.
Jeg er ikke helt klar over hvad der har bragt dig til at tage den beslutning du har taget, udover en uoverensstemmelse med den daglige leder af hjemmesiden.
Dit kendenavn (Hr. SmåSur) dækker jo fint din stil i dette forum, men du er i stand til at levere informationer og modspil, noget som de fleste af deltagerne har brug for, inklusive undertegnede.
Hvis din beslutning står fast må vi andre, mindre vidende, beklage at en vidende person har valgt at tage afsked fra siden og at vi derved mister vi en kilde til information og klogskab.
Gå udenfor, se på himmelen, overvej hvor små vi alle er og overvej så din beslutning en gang mere.
Jeg tror mange brugere af dette forum er enig med mig.

Oakey

Hej Oakey!
Tak for dit besyv og dine pæne ord. :)
Jamen - Det jeg har "forladt" er rollen som Redaktør - det kom som en kulmination på, at jeg ikke synes Kristian tillagde/tillægger "volvosnak.dk" den tid, som det efter min mening er nødvendigt som et minimum. Jeg havde/har nogle rigtige gode idéer, som Kristian endda er enig i etc. - men jeg er for "utålmodig" til, at forandringer sker med jysk sindighed - tager man beslutninger - så er man allerede i gang (sådan synes jeg).
Det er sådan set ikke nogen negativ kritik af Kristian (ADMIN) - det er en konstatering af, at vi kan have forskellige ambitioner/energi etc. for en sag - og hvis der er forlangt imellem forventninger etc. - er det nu engang bedst at "skilles" - og det var dét jeg bad om: At jeg ikke længere skulle være udførende del i volvosnak.dk's udvikling.
Rewind and Erase
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Indlægaf Hr. SmåSur » tirs apr 13, 2010 13:57 pm

(Jeg fortsætter i nyt svar da noget er galt i volvosnak.dk's opsætning - og tastebilledet flimrer når jeg når indlæg på længde med det ovenfor.. SUK!)

Nå.. Men altså: Jeg ville ikke være medlem af Redaktør-gruppen.

Der arbejdes bag fronterne på andre muligheder - nærmere vil jeg ikke komme det lige nu og her - men Kristian og jeg er på ingen måde uvenner og jeg er sikker på, at der skal mere til end lidt "uvejr" i et glas vand.

Tak for at du turde udtrykke din holdning. :)
Rewind and Erase
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Indlægaf Bronco » ons apr 14, 2010 14:12 pm

Hallo Hr. Småsur
Den fadøl Jeg skylder dig !!! Den er godt nok ved at være meget doven !! Men lige nu mener Jeg faktisk det er din egen skyld at du ikke har fået den endnu -- men - men vi ses forhåbentlig i sommer engang, og så vil Jeg blot slutte med en lille saying :: der er stor forskel på en diskusion og et skænderi !!!
Mvh.. Niels
121 original årg 65
121 rov. V8 årg 65
245 van årg 76
245 st car årg 77
Brugeravatar
Bronco
Superbruger
Superbruger

Næste

Tilbage til Forslag til Volvosnak.dk samt teknisk support