Tjaaaahhh.... men det er måske ikke så underligt. Det kan meget vel være FB, der ødelægger dette gode initiativ ... desværre! Men jeg oplevede selv en uendelig lang ventetid på svar på mit første spørgsmål herinde. Et, hvad jeg vil kalde, "basisspørgsmål", hvis man har Volvo, eller kender lidt til dem - nemlig hvordan man aktiverer lysene under sidespejlene, som jeg ikke vidste noget om. Selv da mere end 200 havde set billedet, havde jeg endnu ikke fået noget svar. Er det normalt?
Fik faktisk aldrig noget svar. Fandt selv ud af det til sidst. Og sker noget lignende for de mange andre, der prøver lykken herinde, så gider de selvfølgelig ikke at stikke næsen herind længere, hvis det kan gøres på få minutter/timer på FB eller andre sociale medier, fordi folk konstant hænger med næsen i deres mobil og spilder deres liv på at tjekke, hvad alle andre gør, i stedet for SELV at gøre noget. En kedelig tendens som alle kæmper med. Har været i fiskeklub i en menneskealder og formand for den i en halv ... det er kun gået ned ad bakke de sidste 10-15 år, og vi hænger kun lige akkurat i vandskorpen med røvcigaren oven-vande hvad medlemmer angår. Og klubbladet har ikke eksisteret i over 10 år - der er ingen, der læser det, og derfor ingen, der gider at skrive det.
Men altså ... pga. tiden der gik, inden jeg fik det første svar på det med sidespejlslysene, registrerede jeg mig på jagruller.se. Fandt dog ikke noget, før jeg selv fandt ud af det, og har ikke været der siden. Kan nok ikke huske mit pw længere. Fandt nemlig en FB-gruppe om XC70'ere, og så blev selv jeg distraheret, og kort efter blev XC70'eren totalskadet og skrottet.
Hvad man skal gøre for at holde liv i siderne, ved jeg ikke ... blive ved med at stikke hovedet herind en gang imellem - dét hjælper i hvert fald, ved jeg
Rul forsigtigt ....
/Bo