Diverse spørgsmål

Vi er altid åbne over for forslag, også kritik.
Vi vil gerne have jer brugere til at hjælpe med at gøre forummet bedre.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Diverse spørgsmål

Indlægaf Niels Chr. » tors jul 19, 2012 19:38 pm

Vedrørende Volvovnak
Lige et par spørgsmål og en kommentar i tillæg.
Er det muligt at få at vide, hvordan man f.eks sletter en salgsannonce når man har solgt det man nu har sat til salg, således at annoncen ikke fylder op.
Er det muligt at få at vide, hvordan man vedhæfter et foto til et indlæg.
Ja og det må gerne være på almideligt dansk, det kan ikke være meningen at man næsten skal være uddannet på programmør-niveau for eksempelvis at vedhæfte et foto til et indlæg. Nu taler jeg udelukkende på egne vegne, men jeg tror at der findes en del der vil give mig ret i at hvis en funktion er ret meget mere end 3 klik væk med musen, så gider man ikke bøvle med det.
Jeg har kigget under OSS, men det er jo netop sådan nogle halvprogrammør agtige svar man får.
Dette skal ikke opfattes som et mavesurt indlæg, men blot en tilkendegivelse af at det ikke er alle der er lige gode til computere og måske ikke får så meget ud af siden som de egentlig kunne. Det kan selvfølgelig godt være at det kun er mig, men mon ikke en eller 2 vil give mig ret.
Desuden vil jeg da lige sige at jeg er meget glad for siden, man kan virkelig få en masse god hjælp når Volvoen en sjælden gang driller. Tak for det.
Jeg er ikke sikker på, om det lige er her jeg skal komme med dette indlæg, men sådan blev det altså.
Mvh. Niels Chr.
Niels Chr.
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 103
Tilmeldt: ons nov 10, 2010 22:00 pm

Re: Diverse spørgsmål

Indlægaf Hr. SmåSur » man jul 23, 2012 11:19 am

Niels Chr. skrev:Er det muligt at få at vide, hvordan man f.eks sletter en salgsannonce når man har solgt det man nu har sat til salg, således at annoncen ikke fylder op.

Det sker enten automatisk ved at annoncen løber ud tidsmæssigt - eller man kan rette overskriften for sin annonce til f.eks. " SOLGT MÅ SLETTES" - så skal jeg nok slette annoncen når jeg ser det.
Niels Chr. skrev:Er det muligt at få at vide, hvordan man vedhæfter et foto til et indlæg.

Der er mange måder at gøre det på - enten ved at indsætte link til fotoet som så ligger (hostes) andetsteds - eller ved at uploade hertil.
Niels Chr. skrev:Ja og det må gerne være på almideligt dansk, det kan ikke være meningen at man næsten skal være uddannet på programmør-niveau for eksempelvis at vedhæfte et foto til et indlæg. Nu taler jeg udelukkende på egne vegne, men jeg tror at der findes en del der vil give mig ret i at hvis en funktion er ret meget mere end 3 klik væk med musen, så gider man ikke bøvle med det.
Jeg har kigget under OSS, men det er jo netop sådan nogle halvprogrammør agtige svar man får.
Dette skal ikke opfattes som et mavesurt indlæg, men blot en tilkendegivelse af at det ikke er alle der er lige gode til computere og måske ikke får så meget ud af siden som de egentlig kunne. Det kan selvfølgelig godt være at det kun er mig, men mon ikke en eller 2 vil give mig ret.
Desuden vil jeg da lige sige at jeg er meget glad for siden, man kan virkelig få en masse god hjælp når Volvoen en sjælden gang driller. Tak for det.
Jeg er ikke sikker på, om det lige er her jeg skal komme med dette indlæg, men sådan blev det altså.
Mvh. Niels Chr.


Jeg forstår dig udemærket og tager ikke dine spørgsmål/kommentarer for at være mavesure - du (og andre) må bare også forstå, at der findes TONSVIS af hjælp på nettet i forvejen og hverken Kristian eller jeg kan/har tid til at skrive alle mulige tænklige vejledninger til brugen af volvosnak.dk.
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator
 
Indlæg: 528
Tilmeldt: tirs dec 26, 2006 21:54 pm
Geografisk sted: Omkring Kbh

Re: Diverse spørgsmål

Indlægaf Hr. SmåSur » man jul 23, 2012 11:23 am

Lige ovenfor tekstboksen som du skriver dit indlæg i - finder du en lille række "knapper" for f.eks. at gøre skriften fed etc. - her finder du også knappen "Img" ( = image) - som giver dig et sæt tags hvori du kan indsætte link til f.eks. dit billede.

Her nedenfor teksfeltet - finder du en 'blå' fane, hvor der står "Upload af vedhæftede filer" - her kan du uploade dine billeder direkte hertil, fra din computer.
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator
 
Indlæg: 528
Tilmeldt: tirs dec 26, 2006 21:54 pm
Geografisk sted: Omkring Kbh

Re: Diverse spørgsmål

Indlægaf Niels Chr. » fre jul 27, 2012 18:29 pm

OK tak for hjælpen, jeg synes bare at jeg har prøvet med IMG uden at jeg kunne få det til at virke. Jeg forsøger igen.
Mvh. Niels Chr.
Niels Chr.
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 103
Tilmeldt: ons nov 10, 2010 22:00 pm


Tilbage til Forslag til Volvosnak.dk samt teknisk support

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster