af Schroder » man sep 14, 2009 20:20 pm
Nu hvor dette indlæg er fuldstændig kørt ud på et sidespor, så vil jeg forsætte..
Utroligt som folk hænger sig i mærkerne. Jeg ville kunne få en Ford Fiesta fra 86 til at køre lige så godt og være lige så velholdt som en aldersvarende Volvo. Og hvis man snakke med Opel folk, så er det verdens bedste mærke o.s.v...
Personligt, så føler jeg mig i balance og synes en gammel volvo afspejler min person, og derfor nyder jeg utrolig meget at køre i sådanne en. Og ja, så kan jeg nemt lavede de gamle Amazon’er.
Har haft en økonomisk bil fra 2002 i den sidste periode (undlader mærket), som kørte 19km/liter diesel. Men hver gang jeg havde sparet så skulle bilen også til mekaniker, da jeg ikke kan lave den slags nye biler, så jeg brugte flere penge på at holde den kørende end jeg sparede i diesel.
Så nu er jeg tilbage til en Volvo, som jeg ikke skal betale af på, men som er kontant betalt og nemt selv kan lave.. Og elsker at køre i..
Såen har andre det med Opel, Honda, VW o.s.v
Find dig et mærke og model, forkæl den og du vil have en god bil for ”evigt”. Dog hvis du gør det, vil jeg anbefale du finder en gammel bil der koster f.eks.25000 og er velholdt, end en til 10000,- som er nedslidt og kørt helt ud.. Så kan du bruge de første 20000,- på at få den tilbage i en god stand og koste dig mere på sigt..
Biler jeg ligger inde med:
Volvo Amazon 69
Opel Manta A 70
VW Golf 1 82
Jeep M151 A1