Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Klågem skrev:Nu har du husket at få sat lygtevaskere på samt autoneveau på bilen ikke

Shadows skrev:
Jeg har ikke set en XC90'en uden!
På billedet kan du jo også set lygtevaskeren, ikk'

Klågem skrev:Shadows skrev:
Jeg har ikke set en XC90'en uden!
På billedet kan du jo også set lygtevaskeren, ikk'
Hmm. Jeg vidste ikke at de havde gemt lygtevaskerne under plastdækslet. det er ligesom på Volvo-lastbilerne at de skyder frem når de bliver brugt ik´![]()
Hvad med højdereg. af nærlys på sådan en bandit. Bliver det også hævet når du skifter til fjernlys?

tjoule skrev:Kunne du ikke bare have nøjes med at skifte til et par nye xenonpærer istedet for at skifte lygterne?

Carstens80 skrev:Hej Dennis
Først vil jeg lige rose din bil den er godt nok ved at være fræk , Men... jeg vil lige som S.Bunzel bede dig om at lade dit hængertræk blive et af dine næste projekter så der kan komme et aftageligt på, syntes at det er en vildt stor øjebæ på en ellers meget fin bil![]()
// Carsten

Shadows skrev:tjoule skrev:Kunne du ikke bare have nøjes med at skifte til et par nye xenonpærer istedet for at skifte lygterne?
Men... så er det jo ikke originalt???
Spøg til side, når/hvis man eftermonterer xenonlys i en parabol beregnet til halogenpærer vil man ikke få et korrekt lysbillede. Nogen kan leve med det, andre kan ikke. Desuden er der jo også det med lovligheden. Men det er klart meget billigere, end min løsning

tjoule skrev:Jeg troede bare at du skiftede forlygterne pga. designet, men dvs at der var ikke xenon i de gamle så.
Hvad gør du egentlig med niveau-reguleringen af lygterne?
Skulle der laves noget om i stikket?

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 0 gæster