af oakey » lør jul 10, 2010 18:02 pm
Hej ivor,
Dette er et godt råd og intet andet. Jeg har på ingen måde forbindelse med det firma du nævner.
Jeg vil ikke udtale mig om indholdet i dit indlæg er korrekt eller ukorrekt, men du skal passe på med at skrive udokumenterede beskyldninger om firmaer eller personer.
Du har sikkert haft en dårlig oplevelse med det nævnte firma og jeg forstår at du er godt sur, men hvis det nævnte firma læser dit indlæg risikerer du et sagsanlæg.
Som du sikkert har bemærket har jeg ikke nævnt nogle navne og det med god grund. Jeg har ikke lyst til at blive inddraget i en mulig retssag.
Hvis jeg var dig ville jeg trække mit indlæg tilbage og reformulere det.
Når det gælder de kedelige tyske mærkater som vi må lære at leve med så skulle du måske spørge i dette forum om der er andre der har erfaringer.
Hvis du er medlem af FDM kan du sikkert få hjælp derfra.
Om din bil og motor:
Du skal tænke på at Volvo har produceret et utal af varianter til forskellige markeder.
Volvo havde leveret 240 med katalysator i mange år til andre lande end Danmark da de i 1989 blev tvunget til at indføre katalysator i 1998 på det danske marked.
Der ingen sikkerhed for at de 240 der er blevet solgt i Tyskland i samme periode som din har samme motorstyring og katalysator.
Motorstyring og katalysator i en 940 med samme motor kan godt være forskellig fra dem du har i din bil.
Jeg kunne blive ved med at fortælle, men vil stoppe her.
Brug dette forum for at blive klogere. Der er mange her der ved meget mere om Volvo, regler og muligheder end jeg gør.
Smil, gå ud i solen, kom tilbage i bedre humør og skriv et nyt indlæg, - vi vil alle gerne hjælpe.
mvh
oakey
Nu:
S60T aut. P24 2005
V70T aut. P26E 2008
Før:
850T aut. st 1996, 940T st 1998, 850 st 1994, 240 st 1988, 240 van 1981
Ford Granada Van 1973, Renault 4L 1969, VW T2 1970, Morris Mascot 1970, Renault 4L 1962, - alle rustet op.