Det blev til en V70 fra 11. måned 2007 som har gået 250.000 km, og er med stort set alt i udstyr.
Bilen har kørt hos Hjallerup Taxa af en kvindelig chauffør. Den har kørt med 1 dreng fra Vodskov til Skagen 2 gange om dagen. Og har stort set ikke kørt andre ture. Bilen bærer præg af ikke at være en bytaxa - Man kan stort ikke se at bilen har været brugt. Den har f.eks. aldrig været i vaskehal, men vasket med speciel børste 2 gange om dagen.
Det eneste jeg har kunne finde, er at der en en anelse slidt på førersædet. Det er på rygstykket ved lænden. Det er helt sikkert pga. ind- og udstigning. Jeg skal lige have undersøgt om ikke man kan få dette repareret, så bilen står 100 % iorden.
Derudover har jeg allerede et par små projekter i tankerne:
1) Parkeringssensorer i front
2) Den plast-kappe som skjuler det aftagelige træk, vil jeg gerne have malet i bilens farve.
3) Måske kommer der andre alufælge på hen ad vejen - Har i Evt. nogle forslag til fælge som ser godt ud på bilen?
Hvis der er nogen der har erfaringer med nogle af de nævnte ting, eller har andre forslag som får bilen til at se endnu bedre ud, så sig endelig til
Men jeg vil gerne sige rigtig mange tak for hjælpen fra folk på dette forum. Det er guld værd lige at kunne få noget hjælp når nu det er første gang man kigger på Volvo.
Der kommer nok flere spørgsmål hen ad vejen. Men det er jeg sikker på at eksperterne her på siden kan hjælpe med
Mvh.
Morten