BrunoAndersen skrev:så må jeg erkende at vi er lige kloge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeg er lidt af en spøgefugl -og kan i indfald skrive noget der ikke hænger sammen med det egentlige- det opjektive var at dele glæden/sjov/og ballade-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ham Jan! 8 1/2 -fik klippet pladerne på den 544 -men det forhindrede jo ikke bilen i at kunne køre
![]()
![]()
og det gjorde han - disse indfald kommer efter svejse gas- og div opløsnings midler
![]()
![]()
Jeg var ikke klar over de begyndte i 89 på den model jeg har ikke set en inu i trafikken/men på billed- den er rund på alle kanterne de forgående 740 er skarp og har firkantet gril/ men jeg overgiver mig for visdommen Hr.Klågem (for øverig hvad kommer det navn af ?)
mvh.Bruno
Klågem er et 10 år gammelt nickname som jeg tog engang jeg skulle prøve at chatte. Først tænkte jeg på klog- Men det lød for selvsikkert. Derfor tilførte jeg en stavefejl og byttede o ud med å.
Problemet med mit nick var at folk ikke kunne se om jeg var med eller uden vedhæng. Så jeg tilførte et m som mand. altså klågem.
Samtidig har det navn den fordel at en eller anden spammer ikke bare kan tage det og drive gæk med folk. For å findes kun på det skandinaviske tastetur.
Og hvad er en klog så. I min verden er det en som ved lidt om alting. Og ikke en som ved alt om 1 ting.
Tag f.eks en professor i anetomi. Han er sgu da ikke klog. Han ved alt om anetomi. Men står han og skal skifte hjul på sin bil aner han ikke hvad han skal gøre.
Mig f.eks ved lidt om geografi-anetomi-husbyggeri-have-biler osv. Så ja jeg betragter mig selv som en klog person Men stadig med stavefejl for ikke at virke for klog