vores bil 850 t5r mister kølervæske men den ryger ikke når man kører og svinger ikke i tomgang eller andet mærkeligt..der er ingen hvid olie el lign og den taber intet på jorden når man har kørt den varm og kigger i motorrum eller på jorden.. men den er helt våd under måtterne især i førersiden og den lugter underligt indvendigt.. mvh jack
Sidst rettet af jack74 lør sep 17, 2011 19:07 pm, rettet i alt 1 gang.
Det er enten din varmeapparatshane eller selve varmeapparatet, som er utæt. Arbejde dig ind til delene og kig efter kalkaflejninger, hvilket er et godt tegn på, at vandet har sivet.
hej igen den der varmeapparatshane hvor sider den henne? for der drypper ikke umiddelbart vand fra varmeapparatet men hele skuden sejler mildest talt..
jeg var ikke klar over at det var giftigt men vi har 2 af dem og jeg ville nu ikke køre i den uanset hvad før problemet er rettet men tak for oplysningen hr småsur ..og til christian tak for vejledning..mvh
Hej igen har nu splittet det hele ad men kan ikke se hvor vandet kommer fra med sikkerhed (kan slet ikke se noget vand) og kan kan heller ikke se varmeapparatshanen på torpedovæggen.. har vedhæftet 1 foto nu og hvis nogen kan se den og fortælle mig hvor den er ville jeg blive enormt glad da lortet irriterer mig enormt meget !!! jeg har kørt med det hele adskilt så jeg kunne se hvor det kom fra men der kommer ikke noget helst .. giver det mening at bilen skal ha en over nakken før varmeapparatshanen eller varmeapparatet begynder at lække kølervæske??
Vedhæftede filer
S2010002.JPG (74.1 KiB) Vist 8502 gange
Sidst rettet af jack74 ons aug 17, 2011 13:10 pm, rettet i alt 2 gange.