Hej Volvo ejere
Ja!! det koster at køre på førsteklasse.
Gør som jeg, gør det selv. så er man sikker på at der ikke er noget der er sprunget over.
Ok et tur til Volvo kunne ikke undgås men det var kun software.
Claus
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

johqui skrev:Jeg klarer mig med mit tyske dernede, men de kan godt dansk. Jeg er holdt op med at undersøge priser på aut. værksteder herhjemme efter at jeg for en del år siden skulle have skiftet aut. niveauregulering på en 940 (2 støddæmpere) - det var kun lidt over halv pris i Flensborg, så der var ca. 4000,- at spare der. Det, som de skulle have for de 2 støddæmpere herhjemme var fuldstændig ude af proportioner.
Johnny

Hagbard skrev:Har en Vovo s60, 170 hk, fra 2005 som skal have lavet et stort 5 års/150.000 km. eftersyn idet der er gået etår siden sidst. Har dog kun kørt 15.000 men ok. Forhørte mig om prisen hos det lokale autoriserede værksted og fik oplyst 4900.- Forhørte mig så hos et autoriseret værksted i Malmø og fik oplyst 2900.- svenske. Jeg tager gerne til Sverige for at spare et par tusind, men helst gik jeg til et dansk værksted. Jeg har godt set indlæg om at bruge Automester og lignende. De er uden tvivl dygtige nok, men jeg vil blot gerne have "Volvo" stemplet i bogen. Lad Volvo i Danmark sænke deres priser og jeg kørte helst til dem for derved at støtte dansk arbejdskraft.
Johnny

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster