Jeg fandt via http://www.billigstityskland.dk frem til Volvo Nehrkorn i Flensborg. God service - og fornuftig i pris. Det bedste ved de tyske værksteder (har efterhånden prøvet flere forskellige grundet flere typer biler - er at, når der er sagt en tid - så holder den som regel. Ikke som i Danmark - hvor de skal have bilen hele dagen (og sommetider også dagen efter) for en reparation, som måske kun tager 1 eller 2 timer.
pris og kvalitet på arbejdet hænger somregl sammen.
Volvo 960 1990 3.0 598.000km Mørke Grøn Dansk Fra ny Volvo 940 1993 2.3 71.000km 6 dørs Limousine Volvo 855 1994 2.3T T5-R 531.000km Cream Yellow Dansk Fra ny Volvo DICE, Diagnostic Key 89-95 Modeler + Alt i Volvo Special Værktøj i godt værksted
Har tit brugt dem i forbindelse med køb af reservedele, da de på nogle reservedele er en del billigere end i DK og de er endda villige til at give rabat på reservedele.
Enig de er effektive og billigere end i dk, jeg bruger dem ofte. De ramte dog ikke rigtig med reparation, da jeg fik fejlmeldingen "Antskridskridservice påkrævet", så jeg må derned igen - og så er der lidt længere. Johnny