Rep. af lædersæde volvo v70 årgang 2007

Fra rustreparation til sædejustering.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Rep. af lædersæde volvo v70 årgang 2007

Indlægaf Bornholmeren » fre maj 11, 2012 12:59 pm

ovennævnte er med beige læderindtræk.

farven er slidt af på siden på førersædet og jeg søger forgæves efter den rigtige farve/farvekode, som evt. kan bruges - volvo i danmark kan ikke hjælpe !!

set på hjemmesiden smartspray.dk der reklamerer med lædermaling, der bla. er godkendt af mercedes - farvekort findes men farverne kan afvige i forhold til skærmen. de tilbyder at ramme den nøjagtige farve ud fra at jeg kommer forbi eller indsender en prøve :D , men det bliver en bekostelig affære.

er der mon nogle i dette forum med samme problem, som har fået det afhjulpet og dermed sidder inde med løsningen ??

på forhånd tak

carsten/bornholm
Bornholmeren
Ny bruger
Ny bruger

Re: Rep. af lædersæde volvo v70 årgang 2007

Indlægaf MrJet » fre maj 11, 2012 13:36 pm

Farve koden og indtræks koden står sammen med stelnummeret på en metalplade i motorrummet.

Ellers kan http://www.colorglo.dk/ sikkert hjælpe, de laver et pænt stykke arbejde

Mvh. Christian
Nuværende bil:
Ingen Volvo pt :(
Dice og Vida2014D - kan hjælpe med at udlæse fejlkoder og nulstille dem i 2800 Lyngby
Tidligere Volvo'er:
'07 S80 D5 aut
'03 V70 2,3 T5 aut
'03 S60 D5
'97 S40 2,0
Brugeravatar
MrJet
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Lyngby

Re: Rep. af lædersæde volvo v70 årgang 2007

Indlægaf Bornholmeren » fre maj 11, 2012 13:48 pm

hej christian !

det med indtræks koden er jeg med på, men hvem kan bruge den kode til at ramme den rigtige farve ? synes faktisk det er lidt dårligt, at volvo danmark bare melder pas her !

det er et mindre stykke af siden hvor farven er slidt af, så jeg mener selv jeg burde kunne klare den sag med den "rigtige" farve - iflg. smartspray.dk er det rimeligt nemt at gå til.

problemet for wos klippeboere er som bekendt ud over afstanden også transport tid og ikke mindst pris for at komme til fastlandet.

måske andre har erfaringer ?

Carsten/Bornholm
Bornholmeren
Ny bruger
Ny bruger

Tilbage til Karosseri og Interiør