Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

10musse skrev:Hejsa
Du skal finde en plads i Tårnby kommune, den ligger tættest på lufthavnen. I Tårnby kommune kan du parkere gratis og har heller ikke alle de mange tosseet regler som der er i Københavns kommune.
Parkering tæt på Metroen er ikke sådan lige til, da der er mange der benytter disse pladser.
Men jeg har en ansat der bor 5 min. fra indenrigs - ham kan du meget sikkert lave en aftale med, at han henter/bringer dig i dit automobil, som så kan parkeres i weekends ude hos ham.
Lad mig høre om jeg skal foretage mig yderligt.
God aften -

Klågem skrev:Ok. Men Volvoen bliver hjemme. Og så tager Jeg min toyota over. Jeg har dog ikke tænkt mig at sætte min bil så den holder i. Vejen nogle steder. Jeg kunne dog godt finde på at smide den hos DHL ude på kystvejen. Hehe

10musse skrev:Hejsa
Skal du stadig have hjælp eller ?
God søndag -Klågem skrev:Ok. Men Volvoen bliver hjemme. Og så tager Jeg min toyota over. Jeg har dog ikke tænkt mig at sætte min bil så den holder i. Vejen nogle steder. Jeg kunne dog godt finde på at smide den hos DHL ude på kystvejen. Hehe

Klågem skrev:10musse skrev:Hejsa
Skal du stadig have hjælp eller ?
God søndag -Klågem skrev:Ok. Men Volvoen bliver hjemme. Og så tager Jeg min toyota over. Jeg har dog ikke tænkt mig at sætte min bil så den holder i. Vejen nogle steder. Jeg kunne dog godt finde på at smide den hos DHL ude på kystvejen. Hehe
Ja tak. Din ansatte skal selvfølgelig ikke have for stor ulejlighed for at have en nonVolvo holdende. Jeg kan jo bare gå eller løbe over til term 1 hehe.
Men han kan ringe til mig på 31594507 Og så kan vi aftale nærmere .
Venligst Tonny

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster