Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

-.-Kren*Kilerem-.- skrev:jeg har bare en sort 4 kandet box som sidder under rat stammen. og det den jeg har fået og vide der er gået til af volvo da jeg ringet til dem. for alt vikker men det kommer ingen styre strøm til mit relæ som styre pumprenerne under bilen . alt vikker men den vil bare ikke gnist og så tænde for pumpen under bilen. så de hos volvo sage det var den box der var gået for meget strøm i og så død. og den lokale mekaniker siger os det er den box (styre box ) som er gået til og han er ud lært ved volvo og har lavet meget på de modeller der.

gmtgmt skrev:Har du tjekket sikringer?

-.-Kren*Kilerem-.- skrev:jep det vi enige om. men hvordan vil du så ha jeg skal tjekke de ting ? der jo ikke blevet pillet ved nået. men har prøvet og give kontakt spray men det hjalp ikke. ander måsder man kan tjekke dem på ? måle på den eller såen nået ?

Klågem skrev:-.-Kren*Kilerem-.- skrev:jep det vi enige om. men hvordan vil du så ha jeg skal tjekke de ting ? der jo ikke blevet pillet ved nået. men har prøvet og give kontakt spray men det hjalp ikke. ander måsder man kan tjekke dem på ? måle på den eller såen nået ?
Ja netop, mål om der kommer strøm ud af de forskellige ben på tændingslåsen og på modul. Har din bil fået monteret start spærre?
Hvor kommer du fra. Jeg ved det nordjyske. Men lidt mere præcis. Det kan være at hjælpen er lige om hjørnet

Pede66 skrev:Er du sikker på du har fået det rigtige relæ, hvis det er der der hvor du har købt relæet at de har bildt dig ind at der er en styreboks, så har de vel solgt dig et relæ til en F motor?
Relæet får strøm fra tændingslåsen så hvis det ikke klikker så er der enten ikke strøm på klemme 30 på tændingslåsen eller også er låsen syg så relæet ikke får strøm eller også er relæet defekt og så skal du lige tjekke stel på relæet
Prøv at mål om der kommer 12 volt på tændspolen når du sætter tænding på?
Mvh Pede

Klågem skrev:Prøv med et andet tændingsmodul. Det styrer både gnist og strøm til indsprøjtning

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster