pris på Amazon

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

pris på Amazon

Indlægaf Bandit » man jan 19, 2015 22:20 pm

Jeg har fået tilbudt en '69 Amazon. Sælger siger at det er en original b21'er, men findes det?
Der er monteret overdrive samt front- og hækspoiler.
Bilen blev sat bag huset for 8 år siden grundet rust i bunden, hvilket sandsynligvis ikke er blevet bedre. Jeg tror ikke den har været startet siden. Har ikke set nærmere på hvor meget rust der er tale om. Sælger oplyser at rust blev lavet i '91.
Jeg har ikke prøvet at lave sådan et projekt før, men har værkstedet til at kunne gøre det.
Hvad skal jeg have fokus på når jeg kigger på bilen? Kritiske områder?
Hvad må man give for sådan en?
Kan det overhovedet betale sig at sætte sådan en i stand?
Bandit
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Re: pris på Amazon

Indlægaf Jeppe » man jan 19, 2015 23:25 pm

Bandit skrev:Jeg har fået tilbudt en '69 Amazon. Sælger siger at det er en original b21'er, men findes det?
Der er monteret overdrive samt front- og hækspoiler.
Bilen blev sat bag huset for 8 år siden grundet rust i bunden, hvilket sandsynligvis ikke er blevet bedre. Jeg tror ikke den har været startet siden. Har ikke set nærmere på hvor meget rust der er tale om. Sælger oplyser at rust blev lavet i '91.
Jeg har ikke prøvet at lave sådan et projekt før, men har værkstedet til at kunne gøre det.
Hvad skal jeg have fokus på når jeg kigger på bilen? Kritiske områder?
Hvad må man give for sådan en?
Kan det overhovedet betale sig at sætte sådan en i stand?

Hejsa

Det er altid svært at sætte pris på en bil uden at have set den... Men når den har stået stille i 8 år og blev stillet hen pga. rust kan jeg ikke forestille mig den er meget værd.... måske 5000 kr for der er jo lidt gode ting såsom overdrive og spoilere.
B21 motoren kom først i 240 serien i 1974, så Amazonen er ikke monteret originalt med en B21. Generelt så skal du kigge efter rust rundt i alle kanter og i bunden - men der ved du jo der er rust.
Hvis du selv kan svejse kan du nok godt få en bil ud af det..... og mange timers fornøjelse i værkstedet inden :D

Mvh
Jeppe
Brugeravatar
Jeppe
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Viby J.

Tilbage til Diverse