Jeg vil gerne have en V70 - og efter mange timers god læsning herinde kigger jeg på hhv. 2,4 eller en 2,5 turbo. (benzin - jeg kører 10-12.000,- om året så jeg er ikke efter diesel)
Jeg vil helst have automatgear men vil ikke afvise at jeg hopper på en manuel.
Jeg har et par spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan svare på.
1) De fleste jeg har kigget på (web) har ratbetjent radio (og vel også fartpilot?) Hvis der ikke er ratbetjeningsknapper på rattet - siger det noget om årgangen?
2) Hvis det viser sig at den bil man kigger på har kørt med f.eks. heste trailer - kan det være et problem? Eller er motoren ligeglad med det?
3) Volvos navigation - er det noget der dur? (Sammenlignet med nyere TomTom eller Navigon GPS'ere)
4) Er 90.000km service et stort service på en 2,4? og er der evt. klassiske rep. ved det km tal?
5) Kinetic modellen - hvad er der i den udstyrspakke?
Jeg vil helst have en sort aut. med lædersæder der har gået under 100.000km- hvis der er nogen der ved hvor der står sådan en til mellem 130 - 200.000,- (afhængig af årgang, km, forhandlergaranti versus privat) må i meget gerne sige til. Jeg er lidt lun på ideen om at hente en i Tyskland - jeg er bare bange for at jeg ikke har fritids-overskud til at sætte mig ind i hvordan man gør.
Jeg ved godt at det kan blive svært når den skal ligge under 100.000km men jeg synes der er gode muligheder for at få meget bil for pengene i øjeblikket
På forhånd tak for svar