Problemet er, at jeg ikke ved om jeg skal lægge en pose penge hos Volvo eller jeg kan bestille delene hos Spare-parts.
Gode forslag modtages.
Kim
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

DK Volvo 850 skrev:Kimmer,
Der er kun EN ting du kan gøre! Det er at kontakte Thomas og Christina Söderberg i Malmø og få dig et rustfrit Ferrita system på.
Ud over at det er et kanon system, er der også en SUPER garanti på de systemer. Det betyder at sålænge DU ejer bilen og der sker et eller andet med udstødningssystemet, så vil Ferrita enten rette fejlen på systemet ELLER bytte det med et nyt system!!!
Prøv at kigge på enten:
http://www.avgascenter.se/ (Thomas og Christina i Malmø)
http://www.ferrita.com/ (Ferritas egen side med priser)
Jeg har selv et sportsystem på min Volle, og et virker!!!!
God fornøjelse

kimmer skrev:1: Hvorfor sportsudstødning, min lille Volvo skal vel stadig
ned i 3. gear når jeg skal lette ved en overhaling. Den bliver vel ikke hurtigere fordi der kommer et kromrør til syne under kofangeren
![]()

VolvoSport skrev:Jeg gav ca. 1.600 kr for et komplet originalt system til min Volvo 850 for ca. 2 år siden hos Classic Volvo Parts.
Og det indeholder ALLE detaljer til montering og passer 100%, uden man skal knokle med røret og beslag.
Mvh Christian

DK Volvo 850 skrev:Kimmer,
Der er kun EN ting du kan gøre! Det er at kontakte Thomas og Christina Söderberg i Malmø og få dig et rustfrit Ferrita system på.
Ud over at det er et kanon system, er der også en SUPER garanti på de systemer. Det betyder at sålænge DU ejer bilen og der sker et eller andet med udstødningssystemet, så vil Ferrita enten rette fejlen på systemet ELLER bytte det med et nyt system!!!
Prøv at kigge på enten:
http://www.avgascenter.se/ (Thomas og Christina i Malmø)
http://www.ferrita.com/ (Ferritas egen side med priser)
Jeg har selv et sportsystem på min Volle, og et virker!!!!
God fornøjelse

DK Volvo 850 skrev:Jeg har ingen anelser om hvor lang tid Ferrita skal have for at have et system klar til din Volle. Men nogen gange har jeg oplevet at deres centre (herunder også Malmø) har nogle liggende på lager. I så fald kan det vel ikke tage lang tid før dt kunne sidde på din bil.Og hvad angår garantien, ja så er det vel op til en selv at vurderer om det er noget eller ej. Jeg har nu trillet 367.000 km i min GLT'er, og var YDERST tilfreds med Ferritas garanti da der var noget som begyndte at rasle inde i den bagerste lyddæmper. Resultat: ny dæmper skiftet og monteret i Malmø på 24 min (fra bilen rullede ind i hallen til den kørte ud igen)!!!! Det er da service.I Malmø bliver dit system monteret, for det er med i prisen!
Ud over at Ferritas systemer er at rustfrit stål, så har jeg vel vundet små 5-7HK samt en noget herlig dyb brummen uden at det virker Brian-agtig. Og det er jo også med til at hæve køreglæden![]()
Men ring til dem og hør hvad de kan hjælpe dig med

kimmer skrev:DK Volvo 850 skrev:Jeg har ingen anelser om hvor lang tid Ferrita skal have for at have et system klar til din Volle. Men nogen gange har jeg oplevet at deres centre (herunder også Malmø) har nogle liggende på lager. I så fald kan det vel ikke tage lang tid før dt kunne sidde på din bil.Og hvad angår garantien, ja så er det vel op til en selv at vurderer om det er noget eller ej. Jeg har nu trillet 367.000 km i min GLT'er, og var YDERST tilfreds med Ferritas garanti da der var noget som begyndte at rasle inde i den bagerste lyddæmper. Resultat: ny dæmper skiftet og monteret i Malmø på 24 min (fra bilen rullede ind i hallen til den kørte ud igen)!!!! Det er da service.I Malmø bliver dit system monteret, for det er med i prisen!
Ud over at Ferritas systemer er at rustfrit stål, så har jeg vel vundet små 5-7HK samt en noget herlig dyb brummen uden at det virker Brian-agtig. Og det er jo også med til at hæve køreglæden![]()
Men ring til dem og hør hvad de kan hjælpe dig med
At prisen er med montering af potten gør det noget mere interessant. Venter på forhandlerens udspil. Han ville ikke sætte ny potte på under garantien, men vil finde en god pris på en ny......nu må vi se hvad en god pris er.
Synes at Ferritas potter er lækre og er noget fristet pt. Det er dog stadig mange penge for noget man ikke ser på til daglig![]()
Kim

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster