Hvis jeg monterer et BSR steg1 på min S80'er, hvordan så med min aut. gearkasse og skift? Kan den finde ud af det når trimmet ændrer så meget på hhv. effekt- og momentkurver??

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ulrik Friis skrev:Forresten - lige en bemærkning til Henrik: Jeg ville ikke få foretaget et sådant indgreb med mindre bilen havde været på rullefelt før og efter. Jeg tror såmænd nok, at BSR leverer varen, men du kan ikke vide det. Turen på rullefeltet før indgrebet kan i høj grad give et fingerpeg i retning af om motoren har det godt. Yder den det den skal?
Der findes flere kompetente folk på dette område, der har rullefelt. Ulempen for os her på Djævleøen er, at flere af dem bor i Nordjylland, men der findes også en på Fyn: Hess Teknik. BSR har en afdeling i Malmö med rullefelt. Tyske Heico Sportiv udskifter hele ECUen og ikke bare en enkelt chip. Og den er TÜV godkendt, men koster €1.650. Heico har ikke en dansk forhandler.

tjoule skrev:Gå ind på deres hjemmeside og læs noget mere inden du bare lukker noget ud.
tjoule skrev:KW-Systeme har over 20 års erfaring i at lave de bokse.
tjoule skrev:Nu er min box med TÜV og den forurener ikke mere.
tjoule skrev:Den er ikke lige sådan at montere. Den skal også have signaler fra potentiometeret fra gaspedalen.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster