Er der nogen der ved om det er muligt at montere eller bruge bilens fjernbetjening til at starte volvo's standard motor varme?
Jeg har installeret timer, men det kunne være rart at kunne starte inde fra stuen
Mvh
Jes
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

tjoule skrev:Er det også muligt at gøre på en V70 D5 fra 02??

tjoule skrev:Er det også muligt at gøre på en V70 D5 fra 02??

Balder skrev:tjoule skrev:Er det også muligt at gøre på en V70 D5 fra 02??
alle d5 har oljefyr indbygget. det skal bare aktivires hos volvo . i tyskland koster det ca.1000 euro , i holland kun 80euro...

Jes Jensen skrev:Balder skrev:tjoule skrev:Er det også muligt at gøre på en V70 D5 fra 02??
alle d5 har oljefyr indbygget. det skal bare aktivires hos volvo . i tyskland koster det ca.1000 euro , i holland kun 80euro...
Det er kun D5 fra nordiske lande der har std. oliefyr, jeg har lige solgt en 2003 D5 som kom fra tyskland, her var det nødvendigt (og billigere) at installere et Webasto fyr.

tjoule skrev:Jeg har fået det aktiveret hos Volvo og det koster 2500 inklusive moms. i Tyskland ville det koste den nette sum af 920 Euro.
Spørgsmålet lød på om man kunne bruge den originale fjernbetjening eller om man skulle købe en ved siden af?

Ulrik Friis skrev:tjoule skrev:Jeg har fået det aktiveret hos Volvo og det koster 2500 inklusive moms. i Tyskland ville det koste den nette sum af 920 Euro.
Spørgsmålet lød på om man kunne bruge den originale fjernbetjening eller om man skulle købe en ved siden af?
Når sættet monteres får du en selvstændig fjernbetjening til aktivering af fyret, som har en rækkevidde på op til 600 m.

tjoule skrev:Hvad er det for et sæt du snakker om?
Min bil har jo et fyr som sidder i fra fabrikken af.

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster