For mig, en skræmmende oplevelse..

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Indlægaf 940Turbo » man jan 12, 2009 1:48 am

En ubehagelig oplevelse der desværre udspiller sig dagligt i dagens Danmark...

...og det kan godt være at det er muligt at opleve tilsvarende med rigtige danskere (bevidst ordvalg!) men det er vist kun dem med de allerstørste skyklapper for øjnene som ikke evner at se at vores gæster i LANGT højere grad er disponeret for den slags opførsel! Sørgeligt.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis - i praksis er der :-)
940Turbo
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Schroder » man jan 12, 2009 10:44 am

Det er jeg sku ked af at høre, men glad for de ikke fik fat i dig..

Havde selv noget af den samme episode for 1 år siden. Min mor havde været så flink at hente mig efter en møg lang øvelse og jeg lagde mig på bagsæder for at sove lidt. Lige pludselig, råber hun mig op og siger der er en der forfølger hende. Hun havde selv ved en fejl, kommer til at trille ud foran ham, ved en tank, intet sket og min mor havde stoppet op for at sige undskyld, men han stommede ud af bilen og råbte, og hun stak af. Han havde så fulgt hende i 12km før hun vækkede mig op.. Sagde hun skulle køre lidt i ring oog ikke køre hjem, men han blev ved og lige pludselig kørte han op på siden af hende (jeg gemte mig lidt) og skubbede hende af vejen. Vi kørte dog stille i grøften, og jeg sagde til hende, at jeg gerne ville snakke med ham... Så vi stoppede, og han stoppede 100m foran en kraftig herre på midt 40 vælter ud og jeg selv vælter ud i en rasende fart, og med mine over 2meter højde og 110kg i fart, fik han ombestemt sig, men fik fat i idioten, og med fast greb, spurt hvad fanden han ville.. han var træt af idioter i trafikken, og mente selv at det var måden at komme det til livs. Han fik en lille kindklap, som en anden lille dreng, og afvide at han kunne køre hjem nu i sin ensomme lejlighed og ellers føle sig dum..

kan ikke anbefale den slags handlinger som jeg gjore, da der er efterhånden mange der er farlige..

Men kan kun anbefale at optage det med alt de nye tele og cam man ellers bringer med sig og ellers melde dem..

lad os håbe der kommer mere politi på gaden, ellers er "selvtægt" med at optae den slags den eneste vej frem.. Har selv camera med når jeg køre, køre tit på motorvej og der er ufatteligt som nogle køre der ude. Så optager det, og en gang imellem anmelder jeg det, og har haft held med 2 tilfælde...
Biler jeg ligger inde med:
Volvo Amazon 69
Opel Manta A 70
VW Golf 1 82
Jeep M151 A1
Brugeravatar
Schroder
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Ballerup Kbh

Foregående

Tilbage til Diverse