Digi skrev:Hvor store Batterier har i (Amp) for at trække motorvarmeren, for med mine korte køreture, blir batteriet den underlynme hurtig træt sku jeg hilse at sige, jeg skal nærmest ha batterilader på en hel søndag, hver søndag, for at kunne bruge varmeren hver morgen (og kun om morgenen)men køre også max 4 km om morgenen (børnene skal afleveres, derfor bil)
Det nytter ikke noget at putte et større batteri i. Uanset om det er stort eller lille, så skal det lades op bagefter. Et stort batteri har dog to fordele: Der går lidt længere tid før det bliver kritisk, og det er hurtigere at lade op under forudsætning af, at der er brugt den samme mængde strøm.
Jeg ved ikke hvilken størrelse en 2,4 benzin bruger, men jeg vil gætte på 60-70 Ah. Det burde være alt rigeligt. Men hvis dit batteri ikke har det helt godt, så taber det jo også pusten lidt hurtigere. Men du har jo en lader, så du skal nok klare dig. Selvom den har stået og ladet i mange timer, så kan den godt indikere at den stadigvæk lader, da det jo er en pulslader du har købt
Mit batteri er på 95 Ah, men det er fordi det er en diesel, som kræver ret mange ampere, når startmotoren skal trække en kold motor rundt. Nu er motoren så heldigvis ikke kold