Husk Kolding Volvo træf lørdag d. 6 september

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Husk Kolding Volvo træf lørdag d. 6 september

Indlægaf ctb » søn aug 24, 2008 23:56 pm

Lørdag 6 / 9 Er der træf i Kolding fra kl: 9.00. ved Bramdrupdam
hallerne i Kolding Nord tæt på motorvejen (afkørsel nr 63).

Nærmere oplysning. www.koldingvolvoklub.dk
mange volvo hilsner
Claus Trappaud Bondesen

Amazon B20A, 1970
245 GLT B230E, 1988
Suzuki Swift eco+ 1200, 2011
ctb
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Vejle N.

Re: Husk Kolding Volvo træf lørdag d. 6 september

Indlægaf Askermedk » man aug 31, 2009 16:59 pm

hvad er den helt nøjagtige adresse?
Amazon 121 - 1969 - b20a -
1800S - 1969 - b20(2,2)

Billede
Brugeravatar
Askermedk
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Aarhus/Ansager

HVOR er Kolding Volvo træf 2009 ?????

Indlægaf Hr. SmåSur » man aug 31, 2009 17:26 pm

Ja, Askermedk!..

Det er f... et GODT spørgsmål! :) - for trods at Kolding Volvo klub har en hjemmeside, så kan man ikke finde noget som helst om deres træf 2009 dér.. Og når man så har bladret lidt på deres hjemmeside, er man vist også helt færdig med at kigge på hjemmeside-makværk..

Døde links, forfærdelige animationer og elendigt farvevalg.. Yaikes, KVK!.. Der må bare andre boller på suppen - Det er ikke 1992 længere..

Men hvis man lusker rundt om Volvoentusiasternes hjemmeside og kigger under "Træfkalender".. Ser det ud som om at adressen er:

"Koldingvej 92, 6040 Egtved – indgang ved nr.90"..

Men som der står på KVK's egen hjemmeside: "Nyt sted - følg med på hjemmesiden".. Go'daw doh!... :D
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Indlægaf ctb » man aug 31, 2009 19:16 pm

Hej alle
Jeg bliver nødt til at rette Hr .Småsur.
Det står faktisk på vorer hjemmeside. Hvis man klikker på linket til "næste aktivitet", popper der en side op Om vores træf
5 september, et klik mere og du har alle oplysninger. Jeg vil give delvist ret, der burde være et link der hedder "træf" på forsiden af sitet. Jeg vil kontakte webmaster så det kan blive ændret hurtig.
MVH. (Mange Volvo Hilsner) Claus , medlem af Kolding Volvo Klub
mange volvo hilsner
Claus Trappaud Bondesen

Amazon B20A, 1970
245 GLT B230E, 1988
ctb
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf Hr. SmåSur » man aug 31, 2009 20:54 pm

Jeg vil GERNE rettes - men:

Hvis man kommer ind på KVK's forside - og klikker på hyperlinket "Næste Aktivitet" - så bliver jeg altså ledt til en side der IKKE virker:

http://www.koldingvolvoklub.dk/koldingv ... gvolvoklub

Det ser ud som om at siden er lagt i et forum - og her brillierer KVK jo med at man skal være medlem for at kigge med...
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Indlægaf Ulrik Friis » man aug 31, 2009 21:05 pm

ctb skrev:Hej alle
Jeg bliver nødt til at rette Hr .Småsur.
Det står faktisk på vorer hjemmeside. Hvis man klikker på linket til "næste aktivitet", popper der en side op Om vores træf
5 september, et klik mere og du har alle oplysninger. Jeg vil give delvist ret, der burde være et link der hedder "træf" på forsiden af sitet. Jeg vil kontakte webmaster så det kan blive ændret hurtig.
MVH. (Mange Volvo Hilsner) Claus , medlem af Kolding Volvo Klub

Jeg må give Hr. Småsur ret, det er en udsøgt elendig hjemmeside. Man forledes til at tro, at man kan få oplysningerne om træffet på klubbens Forum, men nej, intet sker. Siden kan ikke vises. Det er vel også oplagt at gemme sådan en oplysning under køb og salg. Hvis jeg ville lege gemmeleg med vennerne, kunne jeg godt finde på sådan noget.

Klikker man på de angivne links popper der ganske rigtigt en side op som siger: Siden kan ikke vises.

Bramdrupdamhallerne ligger på adressen Bramdrupskovvej 110, 6000 Kolding. Jeg tror ikke man skal liste ind på adressen i Egtved.

Afslutningsvis vil jeg godt spørge: Er det om LØRDAGEN det foregår (den 5. september)? Eller er det DEN 6. SEPTEMBER (søndag) det foregår?
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Indlægaf Hr. SmåSur » man aug 31, 2009 21:19 pm

Ulrik,

Bramdrupdam Hallerne var det i gamle dage - Den adresse jeg har angivet er korrekt . Jeg har efterfølgende fundet KVK's egen plakat på Volvo 140/164 klubbens hjemmeside..

http://www.140-164-klubben.dk/downloads ... g-klub.jpg

Træffet 2009 - er lørdag d. 5 - altså NU på lørdag - den oprindelige tråd var reklame for træffet 2008... :D Hurra!

Og skal vi så ikke lige mandags-hygge os med kåringen af elendige danske Volvo klub-hjemmesider:

1. pladsen:

Volvo 210 Klub Danmark - http://www.volvo210klub.dk
Hvorfor? - Fordi der ingenting er!! - trods at der har været og domænet stadig er aktivt..

2. pladsen:

Dansk Volvo PV Klub - http://www.volvo-pv.dk
Hvorfor? - Elendigt makværk fra ende til anden! - dødsygt - opdateringerne fra bestyrelse mv. er flere år gamle..

3. pladsen:

Kolding Volvo Klub - http://www.koldingvolvoklub.dk
Hvorfor? - Elendigt makværk - døde links - farvevalg - skrækkelige animationer fra Commodore 64 tiden..
Sidst rettet af Hr. SmåSur man aug 31, 2009 21:40 pm, rettet i alt 1 gang.
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Indlægaf Ulrik Friis » man aug 31, 2009 21:30 pm

Nå - så meget tid har jeg sgutte brugt på deres hjemmeside. Claus skriver i indledningen at det ved Brandrupdam Hallerne, men hvis det reelt foregår i Egtved, så er det da den ringeste annoncering for et træf jeg har set og direkte misvisende. Og Redaktøren burde fjerne det :twisted:
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Indlægaf ctb » man aug 31, 2009 21:42 pm

Hej igen Alle
Jeg startede denne tråd op til træffet i 2008, der var træffet lørdag 6 / 9 (hvilket fremgår af overskriften på tråden). I år er træffet lørdag 5 / 9 og det er rigtigt at træffet er flyttet fra Brandrupdam til Koldingvej 92 indgang ved 90, 6040 Egtved som Hr Småsur siger.
Det vil være dumt at troppe op i Bramdrupdam.
Hvis hr. Småsur havde prøvet at trykke på den røde (næsten usynlige) rulletekst ville han med et klik se følgende side. Se nedenstående link.

http://koldingvolvoklub.forumup.dk/view ... gvolvoklub

Håber at alle misforståelser er overstået, og håber at der kommer rigtigt mange til vores træf, næste weekend. Gratis camping åbent fra fredag 4/9 til søndag 6/9.

mange volvo hilsner Claus (KVK)
mange volvo hilsner
Claus Trappaud Bondesen

Amazon B20A, 1970
245 GLT B230E, 1988
ctb
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Tilbage til Diverse