Lige et indspark til denne post selv om vi måske er lidt uden for pudsesæsonnen.
I går var vores hus ikke et sted for mig at være, da konen skulle have fødselsgruppen på besøg med unger. Derfor havde jeg stilt Volvoen til opvarmning i en hald(17 grader) og her efter fik den den store tur.
Det er en V70 i sortmetal og hallen har lysstofrør, så ALT kan ses.

)
Jeg kørte den først ud og vaskede den rigtigt godt i bund med sæbe og vand.
Så kørte jeg den ind i varmen og skulle for første gang tøre den af med en mikrofiber klud. Jeg tog en købt i Kiwi med 4 stk. for 25 kr. Den var fantastisk i forhold til et vaskeskind, så jeg skal aldrig bruge andet fremover.
Da hele bilen var godt tør, startede jeg med det ny indkøbte SuperGlozz på motorhjelmen, og så kan det nok være motivationen kom op i gear. Den er fra 11/2002, og original i lakken, så kan I forestille jer resten.
Men sikke da et resultat. Der kom simpelthen i flot dybsort plamage der hvor jeg havde pudset. Den upolerede lak stod pludselig endnu mere ridset så den var helt støvet ved siden af.
Hele bilen fik en tur på denne måde, og jeg kunne simpelthen se hvor jeg var kommet til.
Jeg er meget imponeret, og kan kun anbefale dette til alle andre, der vil have deres bil topshinet.
Selv fruen, da hun var med ude for at hente den, var i chock, og når hun kan se det, ja så er det til at få øje på.
Den er nu pludselig helt sort med en flot glasagtig overflade. Præcist som skrevet i andre indlæg.
Det virker bare.
CK