INDBRUD I MIN NYERHVERVEDE S40 2002 VOLVO ØVØVØV

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

INDBRUD I MIN NYERHVERVEDE S40 2002 VOLVO ØVØVØV

Indlægaf volvocar » tirs maj 15, 2007 20:09 pm

Hej volvofriends
jeg behøver lidt hjælp, idet jeg lige har haft indbrud i min nyerhvervede Volvo S40 fra 2002 (har haft denne bil i 3uger), hvorefter tyvene smadrede min rude og tog min VDO Radio/CD afspiller samt en eftermonteret Phillips CD Charger (rc047).
øv øv øv og atter øv (ja, -jeg skulle have flyttet frontdækslerne da jeg forlod bilen
Er der nogle der ved hvor jeg kan købe noget lignende -og helst det samme udstyr igen???
mvh volvocar
volvocar
Moderat bruger
Moderat bruger

Geografisk sted: 2625 Vallensbæk

Indlægaf Shadows » man maj 28, 2007 7:39 am

Surt show - at man ikke kan have sine ting i fred :twisted: :twisted: :twisted:
Før i tiden var det dumme drenge eller narkomaner på pengejagt der lavede indbrud. Nu er det "turister" fra østlande som tager på turne og ripper vores biler. Det mener man i hvertfald skete forrige weekend fra Helsingør og sydpå langs kysten :twisted: :twisted:

Jeg er imponeret over at de også havde tid til at tage din CD-skifter, sad den i bagagerummet?

Nå, men har du prøve hos www.bilxperten.dk De har i hvertfald solgt VDO.
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 2900

Indlægaf volvocar » ons maj 30, 2007 20:57 pm

ok og tak
ja det er efterhånden umuligt at efterlade bilen uden videoovervågning .. sørgeligt, men jeg forstår ikke politiet idet der må tegne sig et TYDELIGT mønster efter disse østerlændinges hærgen og hvad med post danmark ?? skulle de ikke også vågne lidt op og tjekke postpakkerne når de bliver sendt ud af landet eller snarer containerne.. -for det er da gigantiske mængder af tyvegods fra biler som sendes videre ud af landet :evil:
nå men tak for svaret .. politiet er iøvrigt ikke til spor hjælp i disse sager
mvh volvocar :?
volvocar
Moderat bruger
Moderat bruger

Indlægaf volvocar » ons maj 30, 2007 21:02 pm

cd skifteren sad lige under radio/cd`en
og de har lavet ridser-buler i døren samt lavet div mærker i plastpanelerne inde i bilen samt en knust rude dvs ødelagt for ca 20-25000kr og hvad sælger de sådan et par cder for måske 200kr
:shock:
volvocar
Moderat bruger
Moderat bruger

Tilbage til El-system og Instrumenter